ΚεντρικήΚοινωνικά

Από το «Πρέπει» στο «Θέλω»: Εκδήλωση για τη Ζωή μετά τη Σύνταξη

18/4/2026

Ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου, Γιάννης Φωστηρόπουλος, και η ΔΕΠΙΣ σας προσκαλούν σε μια ουσιαστική συζήτηση για τη μετάβαση από την επαγγελματική ταυτότητα στην προσωπική ελευθερία.
Η εκδήλωση με τίτλο «Από το “πρέπει” στο “θέλω”: Η ζωή μετά τη σύνταξη» θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 20 Απριλίου 2026 στις 19:00, στο Πολιτιστικό Κέντρο (Ηχούς 26 & Ζησιμοπούλου, Αμφιθέα).
Οι ψυχοθεραπεύτριες Μαρίνα Ζάγκα και Μαρία Ζάγκα θα μοιραστούν εμπειρίες και ιδέες για το πώς η συνταξιοδότηση μπορεί να γίνει μια περίοδος νέων ενδιαφερόντων και αυτοπραγμάτωσης, αφήνοντας πίσω τις υποχρεώσεις του παρελθόντος.

Related posts

Δελτίο ειδήσεων 9/11

xristiana

Μαγνητική τομογραφία αποκαλύπτει τα οφέλη της μουσικοθεραπείας για νεογνά

xristiana

Διημερίδα στο ΠΘ για τον ελαιοκομικό τομέα στο σήμερα

xristiana