ΚεντρικήΟμορφιά

Tο συλλεκτικό ροζ βραχιόλι που γίνεται αρωγός στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού

4/10/2022

Η Estée Lauder Companies κλείνει φέτος 30 χρόνια στήριξης στον αγώνα κατά του Καρκίνου του Μαστού με ένα συλλεκτικό pink ribbon βραχιόλι.

Φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια από τότε που η Evelyn H. Lauder ξεκίνησε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της The Estée Lauder Companies και συν-δημιούργησε το 1992 την εμβληματική Ροζ Κορδέλα. H αποστολή της Εκστρατείας παραμένει όλα αυτά τα χρόνια σταθερή: Να βοηθήσει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού, έχοντας ως στόχο τη συνεχή ενημέρωση του κοινού για τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης.

Μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρώσει περισσότερα από 108 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, τα οποία συμβάλουν θετικά στη προσπάθεια που γίνεται σε κάθε χώρα και κάθε κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται. Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού αναγνωρίζεται ως το μεγαλύτερο πρόγραμμα κοινωνικού αντικτύπου του ομίλου Estée Lauder Companies και υποστηρίζει πάνω από 60 οργανισμούς παγκοσμίως.

O γνωστός σχεδιαστής Dukas συνεργάζεται με τον όμιλο Estée Lauder Hellas από το 2005 για τον σχεδιασμό μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Κάθε χρόνο, το Pink Ribbon Bracelet, το οποίο αποτελεί ένα σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού αλλά και στη σημασία για έγκαιρη ενημέρωση και της πρόληψη, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο. Τα έσοδα από την πώλησή του, συμβάλλουν σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του σπουδαίου έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 4000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε απομακρυσμένες πόλεις και νησιά σε όλη την Ελλάδα.

Tο συλλεκτικό ροζ βραχιόλι που γίνεται αρωγός στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού

O Dukas φέτος, για 17η συνεχή χρονιά, δημιούργησε ένα πολυτελές βραχιόλι “σύμβολο” για την επέτειο των 30 ετών του Breast Cancer Campaign. Το εμβληματικό σήμα του Pink Ribbon, τρισδιάστατο και φινιρισμένο σε Rose Gold 24k, πρωταγωνιστεί στο κέντρο του βραχιολιού, δημιουργώντας ένα δέσιμο και κομβικό σημείο “ένωσης” για τα υπόλοιπα μέρη του αξεσουάρ τα οποία απεικονίζουν την κλασσική gross-grain κορδέλα σε baby pink απόχρωση.

pink ribbon

Η Ελένη Μενεγάκη είναι η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού και αποτελεί για άλλη μια χρονιά το κεντρικό πρόσωπο της ελληνικής καμπάνιας του Pink Ribbon Bracelet. Με την πολύχρονη ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.

“Το να ξέρεις ότι με τις πράξεις σου έχεις βοηθήσει να σωθεί έστω και μια ζωή είναι συγκινητικό. Αυτή η εκστρατεία είναι πανανθρώπινη αποδεικνύοντας σε όλους τη σημασία της πρόληψης”, δηλώνει η Ελένη Μενεγάκη

Τα βραχιόλια θα διατίθενται από την 1η Οκτωβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των 12.50 ευρώ από όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, από το site esteelauder.gr, από το δίκτυο φαρμακείων που διαθέτουν προϊόντα Darphin και από επιλεγμένα κομμωτήρια με προϊόντα AVEDA.

Πηγή: https://www.madamefigaro.gr

Πηγή φωτογραφιών: https://www.madamefigaro.gr

Related posts

«Σταύρος Κουγιουμτζής – Άσε με πάλι να σου πω»

xristiana

Εγκεφαλικό στον ύπνο: Πώς θα το καταλάβετε

xristiana

«Μαρία Κάλλας: Η Αθάνατη Ηρωίδα» στον Δήμο Ηρακλείου Αττικής

xristiana