ΚεντρικήΠεριβάλλον

Εξοικονομώ: Παράταση έως 17 Ιουλίου για όλα τα προγράμματα

27/6/2026

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ανακοινώνει την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας ολοκλήρωσης για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο τη στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων, καθώς και τη διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης.

Νέα καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση των εργασιών από τους ωφελούμενους ορίζεται η Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026 και αφορά τα εξής συγκεκριμένα προγράμματα:
• Εξοικονομώ 2021
• Εξοικονομώ 2023
• Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
• Εξοικονομώ 2025
• Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις

Τα προγράμματα «Εξοικονομώ» αποτελούν βασικό εργαλείο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, την αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος και την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας.

Με δεδομένη την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η νέα προθεσμία είναι οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράταση της. Το Υπουργείο καλεί τους ωφελούμενους να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την ολοκλήρωση των παρεμβάσεών τους εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Τα προγράμματα υλοποιούνται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης–NextGeneration EU.

 

Πηγή: https://www.newmoney.gr

Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com

Related posts

Τα ποντίκια των πόλεων δεν θα είναι η αιτία της επόμενης πανδημίας – Τι δείχνουν νέες έρευνες

xristiana

Σκέρτσος: Ελλάδα, η χώρα με τις περισσότερες προσβάσιμες παραλίες σε ΑμεΑ

xristiana

Εγκαίνια Δομών για την παροχή ολοκληρωμένων Υπηρεσιών Κοινωνικής Φροντίδας και Υποστήριξης για άτομα με Αναπηρία

xristiana