ΚεντρικήΚοινωνικά

Η Τεχνολογία στον Σακχαρώδη Διαβήτη

5/8/2024

Η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης και Εκπαίδευσης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη διοργανώνει το συνέδριο “Η Τεχνολογία στον Σακχαρώδη Διαβήτη“, στις 20-21 Σεπτεμβρίου 2024, στο ξενοδοχείο The MET, στη Θεσσαλονίκη.
Μπορείτε να προχωρήσετε στην προεγγραφή σας στο Συνέδριο.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Πηγή: https://www.livemedia.gr

Related posts

Τα πορτοκάλια δεν έχουν μόνο βιταμίνη C! Μάθε τα πάντα για την εσπεριδίνη

xristiana

Αναβατόριο ΑμεΑ στο Δημοτικό Σχολείο Νιο Χωριού

xristiana

Σύλλογος Λευκαδιών Ηλιούπολης & Γύρω Δήμων ” Η Φανερωμένη”

xristiana