ΚεντρικήΚοινωνικά

Ανοιξιάτικη Συναυλία από το Δημοτικό Ωδείο Ελληνικού – Αργυρούπολης

14/5/2026

Νότες, παιδικές φωνές, μουσικές διαδρομές και η δημιουργική ενέργεια των μαθητών του Δημοτικού Ωδείου Ελληνικού – Αργυρούπολης ενώνονται σε μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την καλλιτεχνική έκφραση.

Ο Δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης παρουσιάζει την «Ανοιξιάτικη Συναυλία», την Κυριακή 17 Μαΐου και ώρα 19:00, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μίκης Θεοδωράκης».

Τα Τμήματα και τα Μουσικά Σύνολα του Δημοτικού Ωδείου Ελληνικού – Αργυρούπολης παρουσιάζουν ένα πλούσιο και πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα, δίνοντας στο κοινό την ευκαιρία να παρακολουθήσει τη μουσική πρόοδο και τη δουλειά των μαθητών μέσα από αγαπημένες μελωδίες και ομαδικές ερμηνείες.

Στη συναυλία συμμετέχουν το Τμήμα Κιθάρας, η Παιδική Χορωδία, το Τμήμα Προπαιδείας, το Τμήμα Φωνητικής, το Τμήμα Μιούζικαλ, καθώς και μαθητές του Δημοτικού Ωδείου, σε μια βραδιά που αναδεικνύει τη σημασία της μουσικής παιδείας και της καλλιτεχνικής καλλιέργειας από μικρή ηλικία.

Είσοδος ελεύθερη.

Related posts

Love Unbound: Five Films For Freedom 2026

xristiana

Δήμος Αγ. Δημητρίου: Έκθεση ζωγραφικής “Χρωματικές αναζητήσεις”

xristiana

Θεσσαλονίκη: «Πράσινη» Γιορτή Την Κυριακή Για 6η Σερί Χρονιά Με Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα, Ποδήλατα, Drones Και Πατίνια

xristiana