ΚεντρικήΚοινωνικά

”Μεγαλώνοντας μαζί: Γονείς και Έφηβοι σε διάλογο”

23/3/2026

Κύκλος σεμιναρίων “Μεγαλώνοντας μαζί: Γονείς και Έφηβοι σε διάλογο”
2ο σεμινάριο με θέμα: Ηλεκτρονική βουλιμία – Η επίδραση της τεχνολογίας στην εφηβεία.
Παρασκευή 27 Μαρτίου 2026 και ώρα 19:00 – 21:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου.
Είσοδος ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Related posts

Δωρεάν Μαστογραφίες Σε Γυναίκες Του Δήμου Αιγάλεω Κατόπιν Ραντεβού

xristiana

Μαλλιά & χλώριο: Όσα πρέπει να γνωρίζετε πριν κάνετε βουτιά στην πισίνα

xristiana

Σαγκάη: Η πιο ζεστή ημέρα για τον μήνα Μάιο εδώ και 100 χρόνια

xristiana