News ΑΜΕΑΚεντρική

Τι πιο σημαντικό από το να σε εξυπηρετούν στη δική σου γλώσσα;

10/10/2022

Όποια και αν είναι η γλώσσα που μιλάς, όσο ευρέως διαδεδομένη και αν είναι, είτε είναι εύκολη είτε είναι δύσκολη, με ήχο ή χωρίς, το σημαντικό είναι να καταφέρεις να συνεννοηθείς και στο τέλος να καρπωθείς το αποτέλεσμα της συνεννόησης.

Πόσο ευκολότερη θα γινόταν άραγε η ζωή μας εάν για κάθε υπηρεσία που χρειαζόμαστε θα είχαμε κάποιον που θα μας εξυπηρετούσε στη δική μας γλώσσα; 

Στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης πελατών της, της διευκόλυνσής τους και της επικοινωνίας μεταξύ τους, η ΔΕΗ «φέρνει» στη γλώσσα του καταναλωτή μια νέα υπηρεσία στη νοηματική γλώσσα, με στόχο τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης στις υπηρεσίες της και τη διευκόλυνση των ατόμων με ειδικές ανάγκες. 

deh

Με την κίνηση αυτή, το brand ΔΕΗ συνδέεται με το μέλλον της προσβασιμότητας, ενώ πλέον προσφέρει τη δυνατότητα για εξυπηρέτηση των πελατών στη νοηματική γλώσσα.

Επίκεντρο ο άνθρωπος.
Έχοντας την παραπάνω φράση σαν σταθερά, η ΔΕΗ δείχνει έμπρακτα πως έχοντας κέντρο τον άνθρωπο δίνει στο όραμά της ουσία αφού δημιουργεί ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.  

Βαρύτητα στις αξίες
Μία βιώσιμη κοινωνία είναι, μεταξύ άλλων, μια κοινωνία στην οποία κανείς δεν μένει πίσω κι όπου αξίες όπως ο σεβασμός, η ισότητα και η προσβασιμότητα έχουν κεντρικό ρόλο. 

Kρατώντας μια υπεύθυνη κοινωνικά στάση, δεν έχει μόνο δεσμευτεί να μετασχηματίσει την ενέργεια επενδύοντας σε πιο καθαρές μορφές της, αλλά και να συμβάλει στην ανάπτυξη μιας βιώσιμης κοινωνίας σε όλα τα επίπεδα. Σε αυτό το πλαίσιο, η ΔΕΗ καταβάλει έμπρακτη προσπάθεια για την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πελατών, όχι μόνο μέσω της ικανοποίησης των αναγκών τους, αλλά στηρίζοντας και διευκολύνοντας και τις ευάλωτες ομάδες. 


Μιλά στη γλώσσα των καταναλωτών


Δίπλα σε άτομα με βαρηκοΐα ή κωφούς 
Σε συνέχεια των πρωτοβουλιών, η ΔΕΗ δίνει πλέον τη λύση στη δυσκολία που αντιμετώπιζαν τα άτομα με προβλήματα ακοής με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, λανσάροντας μια νέα υπηρεσία με επικοινωνία στην ελληνική νοηματική γλώσσα για κωφούς και βαρήκοους. Με τον τρόπο αυτό, τόσο οι υφιστάμενοι όσο και οι δυνητικοί πελάτες της ΔΕΗ μπορούν μέσα από ένα ραντεβού με Live βιντεοκλήση να εξυπηρετηθούν από έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών με παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί τη νοηματική γλώσσα. Τέλος, κατά τη διάρκεια της Live βιντεοκλήσης, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής κάποιου σχετικού εγγράφου μέσω του chat της εφαρμογής.

Λύση παρέχεται όμως και για εκείνους που δεν γνωρίζουν την ελληνική νοηματική καθώς πλέον η ΔΕΗ μέσα από το site της, δίνει τη δυνατότητα Live υποτιτλισμού που αναγνωρίζει τα λεγόμενα του εκπροσώπου που εξυπηρετεί στα ελληνικά αλλά και κάποιων αγγλικών όρων όπως e-bill, dei.gr και kWh. Ο υποτιτλισμός βασίζεται σε Τεχνητή Νοημοσύνη αυτοματοποιημένης εκμάθησης και στοχεύει σε μια συνεχή βελτίωση προκειμένου να βελτιώσει και το επίπεδο εξυπηρέτησης. 

Αναβάθμιση και στα φυσικά καταστήματα
Στο πλαίσιο της αναβάθμισης της εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ ανανέωσε και τα καταστήματά της, με την αρχή να γίνεται στο κατάστημα του Αμαρουσίου και η συνέχεια με αυτό της Καλλιθέας. Πέρα από ανανεωμένο design και φιλοσοφία, αναβαθμισμένες υπηρεσίες και σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης, τα νέα καταστήματα της ΔΕΗ διαθέτουν και ειδική ράμπα για άτομα με κινητικά προβλήματα. 

H προσαρμογή στον digital κόσμο
Σε έναν κόσμο που τα πάντα προς ευκολία του κόσμου ψηφιοποιούνται, δεν γινόταν να μην υπάρχει και η βελτίωση της εξυπηρέτησης στο ψηφιακό περιβάλλον της ΔΕΗ. Για το λόγο αυτό, η ΔΕΗ επανασχεδίασε το site της λαμβάνοντας ειδική μέριμνα για ΑμεΑ, καθώς πρόσθεσε ένα νέο αυτοματοποιημένο εργαλείο ανάγνωσης όλων των κειμένων του site.

Δείτε στο βίντεο την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφών και Βαρήκοων από τη ΔΕΗ 

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 9.00 το πρωί μέχρι τις 21.00 το βράδυ, ενώ για το κλείσιμο του ραντεβού αρκούν κάποια απλά βήματα χωρίς να απαιτείται ειδικό λογισμικό:

1.    Ο πελάτης συμπληρώνει τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, e-mail, αριθμός κινητού)
2.    Λαμβάνει κωδικό μιας χρήσης (OTP) για ταυτοποίηση
3.    Επιλέγει τον λόγο της επικοινωνίας: Συμβάσεις / Διακανονισμοί / Λογαριασμοί
4.    Επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προγραμματιστεί το ραντεβού
5.    Λαμβάνει SMS επιβεβαίωσης προγραμματισμού του ραντεβού & e-mail με τα στοιχεία εισόδου 

Ανακαλύψτε τη νέα υπηρεσία της ΔΕΗ εδώ: https://serviceforall.dei.gr/

Πηγή: https://www.skai.gr

Πηγή βίντεο: https://www.youtube.com

Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com

Related posts

ΔΠΜΣ “Εκπαίδευση για την Αειφορία και το Περιβάλλον” από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

xristiana

Ηλιακοί θερμοσίφωνες: Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία

xristiana

Ακραίες θερμοκρασίες και αύριο: Μεγάλη πτώση από την Πέμπτη, βοριάδες και μπουρίνια

xristiana