3/10/2023
Έχουν περάσει περισσότερα από 30 χρόνια από τότε που η Evelyn H. Lauder ξεκίνησε την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του
μαστού της “Estée Lauder Companies” και συν-δημιούργησε το 1992 την εμβληματική Ροζ Κορδέλα, θέτοντας ως στόχο της Εκστρατείας τη διαρκή ενημέρωση του κοινού για τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης. Η Lauder είδε την ευκαιρία να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο και να αντιμετωπίσει το στίγμα για αυτή την ασθένεια που αφορούσε τις γυναίκες, έχοντας μια και μόνο αποστολή: Να βοηθήσει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού.
Μέχρι σήμερα η “Estée Lauder Companies” έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 118 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως από κάθε χώρα όπου δραστηριοποιείται, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο θετικά στη προσπάθεια που γίνεται. Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού υποστηρίζει παγκοσμίως πάνω από 60 οργανισμούς σχετικούς με τον καρκίνο και ενώ παράλληλα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 5000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό “ροζ” μαστογράφο της Estée Lauder Hellas, σε απομακρυσμένες πόλεις και νησιά σε όλη την Ελλάδα.
Στην Ελλάδα, συνεχίζεται και φέτος η τοπική επιτυχημένη πρωτοβουλία του Pink Ribbon Bracelet. Από το 2005 η Estée Lauder Hellas συνεργάζεται με το γνωστό σχεδιαστή Duka, για τη δημιουργία του συλλεκτικού ροζ βραχιολιού όπου αποτελεί σύμβολο πλέον του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και της σημασίας για έγκαιρη ενημέρωση και πρόληψη. Φέτος ο Dukas για 18η συνεχή χρονιά, δημιούργει το Pink Ribbon Bracelet και τα έσοδα από την πώληση του Pink Ribbon Bracelet χρηματοδοτούν τις ανθρωπιστικές δράσεις και το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Μια έμπρακτη δράση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον μεγάλο αυτό αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού.
Η Ελένη Μενεγάκη είναι για άλλη μια χρονιά η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού, αποτελώντας το κεντρικό πρόσωπο της ελληνικής καμπάνιας του Pink Ribbon Bracelet. Με την πολύχρονη ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας:
“Η ομορφιά προφανώς και μας ενώνει σε αυτόν τον κοινό αγώνα με την Estee Lauder Companies κατά του καρκίνου του μαστού.
Ας αποτελέσουμε όλοι μαζί και φέτος τους πρεσβευτές της Εκστρατείας, αγκαλιάζοντας, όπως το βραχιόλι, αυτή τη τόσο σημαντική πρωτοβουλία η οποία δίνει ελπίδα και σώζει ζωές”.
Το βραχιόλι είναι διαθέσιμο και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των 15€ από όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, από το site esteelauder.gr, από το δίκτυο φαρμακείων που διαθέτουν προϊόντα Darphin και από επιλεγμένα κομμωτήρια με προϊόντα AVEDA.