ΚεντρικήΠεριβάλλον

Πρόσκληση στα Εγκαίνια της 21ης Ανθοκομικής Έκθεσης του Δήμου Αιγάλεω

18/5/2025

Ο Δήμος Αιγάλεω και η Διεύθυνση Πρασίνου, σας προσκαλούν, την Κυριακή 18 Μαΐου 2025 και ώρα 20:00, στα εγκαίνια της 21ης Ανθοκομικής Έκθεσης, στο Άλσος Αιγάλεω.

Την έναρξη της Έκθεσης θα ευλογήσει ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Νικαίας & Αιγάλεω κ. Αλέξιος.

 

Related posts

SOS από την Ελληνική Ομοσπονδία Θαλασσαιμίας για τις ελλείψεις αίματος

xristiana

Το θεατρικό έργο «Υπάρχει και Φιλότιμο» στο Δήμο Χαϊδαρίου

xristiana

Υπο πλήρη έλεγχο πυρκαγιά που εκδηλώθηκε έξω απο την Κοζάνη

xristiana