25/3/2025
Αν έχεις ενθουσιαστεί με το Squid Game, τότε ετοιμάσου γιατί η Κορέα βάζει στο στόχαστρο και το ντουλάπι του μπάνιου σου. Όποιος έχει δει K-pop βίντεο ή κορεάτικα δράματα ξέρει πως οι άνδρες πρωταγωνιστές έχουν μια άψογη, γυάλινη επιδερμίδα χωρίς ούτε μία τρίχα να χαλάει την αρμονία του προσώπου τους. Το μαλλί τους είναι λαμπερό, τέλεια χτενισμένο και μαύρο σαν μετάξι. Στα δυτικά πρότυπα, αυτή η εικόνα θεωρούνταν παραδοσιακά πολύ “θηλυκή” για τους άνδρες.
Όμως, το Hallyu, το «Κορεάτικο Κύμα» που έχει σαρώσει την pop κουλτούρα, αλλάζει τις αντιλήψεις για την αρρενωπότητα στη Δύση. Οι άνδρες υιοθετούν πλέον ένα πιο καθαρό, περιποιημένο look και οι σειρήνες του K-Beauty γίνονται όλο και πιο δυνατές. Ο David Yi, influencer του K-Beauty και ιδρυτής της good light, λέει:
«Τα κορεάτικα πρότυπα ομορφιάς βοηθούν στην αναδιαμόρφωση των δυτικών αντιλήψεων για την αρρενωπότητα, ομαλοποιώντας την ανδρική περιποίηση και τις ρουτίνες περιποίησης της επιδερμίδας.»
Στην Κορέα, η προσωπική φροντίδα είναι βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα. Οι αρχές του Κομφουκιανισμού που διδάσκουν ότι η καλή παρουσία είναι ένδειξη σεβασμού, εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο. Έτσι, τα περισσότερα κορεάτικα brands δεν είναι ούτε «γυναικεία» ούτε «ανδρικά», είναι ουδέτερα.
«Η κορεάτικη αισθητική επικεντρώνεται περισσότερο στην προσωπική φροντίδα παρά στην απόκτηση θηλυκότητας, όπως συμβαίνει στη Δύση.» – Gracie Tullio, συνιδρύτρια της pureseoul
Γιατί το K-Beauty Είναι Παντού;
Το K-Beauty είναι μια κολοσσιαία βιομηχανία, με την αξία της να εκτιμάται στα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025. Γι’ αυτό τα κορεάτικα προϊόντα:
– Είναι προσιτά και συχνά προσφέρουν περισσότερα από τα δυτικά αντίστοιχά τους.
– Δουλεύουν πραγματικά – ο ανταγωνισμός είναι τόσο έντονος που καμία μάρκα δεν αντέχει να έχει ένα μη αποτελεσματικό προϊόν.
– Βασίζονται σε φυσικά και οργανικά συστατικά, όπως το Centella Asiatica (Cica), το μαύρο ρύζι, το μπαμπού και το πράσινο τσάι.
– Δίνουν έμφαση στο ενυδατωμένο, λαμπερό δέρμα, γι’ αυτό και τα trends όπως το glass skin και το aqua skin είναι τόσο δημοφιλή.
Μάλιστα, τα K-Beauty προϊόντα πωλούνται σαν ζεστά ψωμάκια. Στην Αγγλία, η Boots, η μεγαλύτερη αλυσίδα φαρμακείων, πουλάει ένα κορεάτικο προϊόν κάθε 30 δευτερόλεπτα.
Makeup για άνδρες; Στην Κορέα, είναι κανόνας!
Στην Κορέα, το ανδρικό makeup δεν είναι ταμπού, είναι μέρος της καθημερινότητας. Ακόμα και αν δεν χρησιμοποιούν foundation ή concealer κάθε μέρα, πολλοί Κορεάτες έχουν ένα BB cream ή ένα cover stick στο μπάνιο τους για να καλύψουν ένα σπυράκι πριν από ένα σημαντικό meeting. Στη Δύση, η ιδέα του ανδρικού makeup κερδίζει έδαφος, αλλά με πιο αργούς ρυθμούς.
Ώρα να δοκιμάσεις το K-Beauty;
Δεν χρειάζεται να ακολουθήσεις πιστά τη ρουτίνα 10 βημάτων των K-pop idols, αλλά υπάρχουν πολλά που μπορείς να υιοθετήσεις για να βελτιώσεις την εμφάνισή σου. Το K-Beauty δεν είναι ματαιοδοξία – είναι self-care.
Άρα, μήπως ήρθε η ώρα να αποκτήσεις το δικό σου K-face;
Πηγή: https://www.womenonly.gr
Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com