ΚεντρικήΟμορφιά

5 tips για να φροντίσεις αποτελεσματικά τις σκασμένες φτέρνες

20/5/2024

Οι σκασμένες φτέρνες δεν είναι μόνο αντιαισθητικές για την εμφάνιση των ποδιών μας, αλλά μερικές φορές μπορεί να είναι και επώδυνες, επηρεάζοντας τον τρόπο με τον οποίο περπατάμε και τα παπούτσια που μπορούμε να φορέσουμε. Ακολουθούν πέντε συμβουλές για τη φροντίδα τους και την αποφυγή περαιτέρω προβλημάτων, που θα αλλάξουν εντελώς την όψη τους και την υγεία του πέλματος.

Τακτική ενυδάτωση

Το να διατηρείς τα πόδια σου καλά ενυδατωμένα είναι απαραίτητο για την επούλωση των σκασμένων φτερνών. Χρησιμοποίησε παχύρρευστες κρέμες ή αλοιφές και αναζήτησε προϊόντα που περιέχουν συστατικά όπως ουρία, σαλικυλικό οξύ ή γαλακτικό οξύ. Αυτά τα συστατικά βοηθούν στην απολέπιση και την βαθιά ενυδάτωση του δέρματος. Εφάρμοσε δύο φορές την ημέρα, το πρωί και πριν τον ύπνο. Για καλύτερα αποτελέσματα, μετά τη βραδινή εφαρμογή, φόρεσε ένα ζευγάρι βαμβακερές κάλτσες για να κλειδώσεις την υγρασία κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Απολέπιση

Η απολέπιση βοηθά στην απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων του δέρματος, τα οποία και οδηγούν στις σκασμένες φτέρνες. Χρησιμοποίησε για τη διαδικασία μια ελαφρόπετρα ή μια ράσπα ποδιών, απαλά και σε βρεγμένες φτέρνες μετά από το μπάνιο ή το ντους, όταν το δέρμα είναι πιο απαλό. Επένδυσε επίσης σε ένα scrub ποδιών για να βοηθήσεις στην αφαίρεση του νεκρού δέρματος. Πάντα φυσικά με προσοχή, ώστε να αποφύγεις περαιτέρω ερεθισμούς ή ζημιές στο δέρμα σου.

Ποδόλουτρο και άμεση ενυδάτωση

Το μούλιασμα των ποδιών σε ποδόλουτρο μαλακώνει το δέρμα και διευκολύνει την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων του. Χρησιμοποίησε ζεστό σαπουνόνερο για περίπου 15-20 λεπτά. Η προσθήκη λίγων αλάτων Epsom μπορεί επίσης να βοηθήσει στην καταπράυνση και τη απαλότητα του δέρματος. Μετά το ποδόλουτρο, στέγνωσε τα πόδια σου με μια καθαρή πετσέτα και εφάρμοσε αμέσως μια παχιά ενυδατική κρέμα για να κλειδώσει η υγρασία.

Προστατευτικά μέτρα

Η λήψη μέτρων για την προστασία των ποδιών σου μπορεί να αποτρέψει το περαιτέρω σκάσιμο και να προωθήσει την επούλωση. Απόφυγε το να περπατάς ξυπόλητη ή να φοράς συνεχώς ανοιχτά παπούτσια που μπορεί να συμβάλουν στο σκάσιμο της φτέρνας. Διάλεξε παπούτσια με καλή στήριξη και αντικραδασμική προστασία και χρησιμοποιήστε ειδικά μαξιλαράκια φτέρνας που μπορούν να παρέχουν πρόσθετη αντικραδασμική προστασία και να βοηθήσουν στην πιο ομοιόμορφη κατανομή της πίεσης σε όλο το πέλμα.

Υγιεινός τρόπος ζωής και διατροφής

Η συνολική υγεία και η σωστή διατροφή μπορούν να επηρεάσουν την κατάσταση του δέρματός σου, συμπεριλαμβανομένων των ποδιών. Πίνε άφθονο νερό για να διατηρήσεις το δέρμα σου ενυδατωμένο από μέσα προς τα έξω. Και βεβαιώσου ότι λαμβάνεις αρκετές βιταμίνες και μέταλλα, ιδιαίτερα εκείνα που είναι απαραίτητα για την υγεία του δέρματος, όπως βιταμίνες A, E, C και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Πηγή: https://www.allyou.gr

Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com

Related posts

Οι συνταγές για μάσκες προσώπου που μπορείς να φτιάξεις μόνη σου στο σπίτι

xristiana

«Ψυχική Ανθεκτικότητα Και Ενδυνάμωση»

xristiana

3η Γιορτή Κρασιού & Παραδοσιακού Χορού στο Δήμο Μαραθώνα

xristiana