18/4/2023
Αποκαλυπτικά είναι τα ευρήματα έρευνας της OnePoll αναφορικά με τη σχέση που συνδέει τους άντρες με βασικές ρουτίνες περιποίησης και αυτοφροντίδας.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ένα σημαντικό ποσοστό των ανδρών έχει στην πραγματικότητα κακή σχέση με την καθημερινή περιποίηση του εαυτού του, όπως το τακτικό πλύσιμο των δοντιών ή η φροντίδα της επιδερμίδας, με τους περισσότερους (73%) Gen Z και millennial άνδρες να ομολογούν ότι χρειάζονται κάποιον να τους υπενθυμίζει να ακολουθούν αυτά τα βήματα αυτοφροντίδας.
Ειδικότερα, τα ευρήματα της πρόσφατης έρευνας, που αφορούσε σε 2.000 άνδρες ηλικίας 18-26 και 27-42 ετών, ήταν αποκαλυπτικά, αφού διαπιστώθηκε ότι μόνο το 54% των νεαρών ανδρών βουρτσίζουν τα δόντια τους καθημερινά, με τα ποσοστά να πέφτουν κατακόρυφα όταν επρόκειτο για το πλύσιμο (35%) ή την ενυδάτωση (19%) του προσώπου και τη χρήση οδοντικού νήματος (30%).
Οι νέοι άνδρες φαίνεται, επιπλέον, ότι έχουν ανάγκη από κάποιον άλλο να τους επισημαίνει να φροντίσουν για τη φυσική τους κατάσταση (37%), καθώς και τον ύπνο τους (34%).
Αναλύοντας περαιτέρω τα ενδιαφέροντα ευρήματα, προέκυψε ότι το ένα τρίτο (33%) των ερωτηθέντων δεν έχει καθόλου ρουτίνα περιποίησης δέρματος, ενώ το 42% άρχισε για πρώτη φορά να ασχολείται με τη φροντίδα του δέρματος μεταξύ 15 και 17 ετών. Απαντώντας στο τι τους παρακίνησε να φροντίσουν την επιδερμίδα τους, το 50% αποκάλυψε ότι η αιτία ήταν ένα πρώτο ραντεβού, ενώ ένα 48% το ξεκίνημα σε μια θέση εργασίας.
Αναφορικά με το τι κάνουν οι άνδρες στο μπάνιο, αφού όπως φαίνεται δεν κάνουν αυτά που πρέπει, αποκαλύφθηκε ότι περνούν κατά μέσο όρο 20,3 λεπτά διαβάζοντας και 19,1 λεπτά χαζεύοντας στο κινητό. Η περιποίηση του δέρματος ήρθε τρίτη σε κατάταξη (17 λεπτά), με πολλούς άνδρες να παραδέχονται ότι ακολουθούν μια ρουτίνα αυτοφροντίδας χάρη στις συντρόφους τους.
Ο ρόλος των συντρόφων
Η ύπαρξη μιας γυναίκας μέσα στο σπίτι έδειξε να παίζει καθοριστικό ρόλο στις συνήθειες των ανδρών. Ειδικότερα, η έρευνα αποκάλυψε ότι πάνω από τα 3/4 (76%) των ανδρών που βρίσκονται σε σχέση χρησιμοποιούν σταδιακά περισσότερα από τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας της συντρόφου τους, κυρίως σαμπουάν ή μαλακτική κρέμα (43%), ενυδατική κρέμα (41%) και καθαριστικό προσώπου (32%).
Το 71% ομολόγησε ότι είναι πιο πιθανό να δανειστεί τα προϊόντα περιποίησης δέρματος της συντρόφου του, παρά να αγοράσει τα δικά του. Ένα 5% απέδωσε αυτό το γεγονός στο ότι δεν ξέρει ποια συστατικά θα πρέπει να αναζητήσει σε ένα προϊόν, ενώ το 17% δήλωσε ότι μπερδεύεται με την ποικιλία των διαθέσιμων προϊόντων της αγοράς. Μεταξύ των ανδρών που ακολουθούσαν μια ρουτίνα περιποίησης δέρματος, σχεδόν οι μισοί (49%) χρησιμοποίησαν ένα προϊόν all-in-one όταν ξεκίνησαν για πρώτη φορά τη θεραπεία τους, ωστόσο, το 92% αυτών προτίμησαν στη συνέχεια ένα πιο εξειδικευμένο προϊόν περιποίησης δέρματος.
«Αυτή η έρευνα δείχνει ότι πολλοί Gen Z και millennial άντρες είναι εξοικειωμένοι με πτυχές της φροντίδας του δέρματος, αλλά δεν έχουν διαμορφώσει απαραίτητα συνήθειες σχετικά με αυτή», σχολιάζουν οι ιθύνοντες της έρευνας. «Η διατήρηση ενός υγιούς δέρματος δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη ή να απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις. Όπως συμβαίνει με κάθε άλλη συνήθεια αυτοφροντίδας, η συνέπεια είναι το κλειδί», καταλήγουν.
Πηγή: https://www.ygeiamou.gr
Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com