ΚεντρικήΚοινωνικά

Ημερίδα “Ενσωμάτωση ρομποτικών συστημάτων για τη βελτίωση της αποδοτικότητας της ανακύκλωσης”

28/11/2022

Την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022, το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) διοργανώνει, στο ξενοδοχείο Capsis Astoria, μία ημερίδα η οποία σχετίζεται με τη χρήση ρομποτικών συστημάτων για τη βελτίωση των διαδικασιών ανακύκλωσης με τίτλο  “Ενσωμάτωση ρομποτικών συστημάτων για τη βελτίωση της αποδοτικότητας της ανακύκλωσης”.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πράξης InterRecycle (http://interrecycle.eu/).

Πηγή: https://www.cretalive.gr

Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com

Related posts

Στήριξη στην ελληνική βιομηχανία με επιδοτήσεις 50 ευρώ ανά μεγαβατώρα για όλο το 2023

xristiana

Δενδροφύτευση στην Αμμουδάρα από την ομάδα «Άλαλοι Θύται»

xristiana

Aν έχετε μάτια με έντονο καπάκι, αυτός είναι ο τρόπος να εφαρμόσετε το eyeliner σωστά, σαν να σας το έχει βάλει make up artist

xristiana