ΑνέκδοταΚεντρικήΛέει η πρώτη ξανθιά στην δεύτερη by xristiana9 Οκτωβρίου 202501300 Share00 9/10/2025 Λέει η πρώτη ξανθιά στην δεύτερη: -Εγώ θα πάω στο φεγγάρι..» Λέει η δεύτερη: -Και εγώ θα πάω στον ήλιο..» Λέει η πρώτη: … -«Helloo, ο ήλιος καίει.» Και απαντάει η δεύτερη: – «Helloo, ΘΑ ΠΑΩ ΒΡΑΔΥ!!! Πηγή: https://katharmata.gr