ΑνέκδοταΚεντρική

Λέει η πρώτη ξανθιά στην δεύτερη

9/10/2025

Λέει η πρώτη ξανθιά στην δεύτερη:

-Εγώ θα πάω στο φεγγάρι..»

Λέει η δεύτερη:

-Και εγώ θα πάω στον ήλιο..»

Λέει η πρώτη:

… -«Helloo, ο ήλιος καίει.»

Και απαντάει η δεύτερη:

– «Helloo, ΘΑ ΠΑΩ ΒΡΑΔΥ!!!

Related posts

Μαξιμαλισμός: Το Y2K makeup trend που επισκιάζει το clean-girl look

xristiana

28o Πανελλήνιο Συνέδριο Ρευματολογίας

xristiana

Δήμος Φλώρινας: Συγκέντρωση Τροφίμων Και Ειδών Πρώτης Ανάγκης

xristiana