ΑνέκδοταΚεντρική

Δύο Κρητικοί και ο Παπάς

3/7/2025

Κάθονται στην πλατεία δυο γέροι κρητικοί και ξανοίγουν τον παπά που περπατεί.

Λέει ο ένας στον άλλο:

»Μωρέ Μανωλιό, γιά ντα κουτσαίνει ο παπάς?» »Ε κατέχω», λέει ο άλλος, »μα να τον ερωτήσουμε».

Τον φωνάζουν και τον ρωτούν. »Εγλίστρησα οπροχθές κι εχτύπησα στο μπιτέ», τους λέει αυτός.

Του εύχονται περαστικά και ο παπάς φεύγει.

Μόλις απομακρύνεται, λέει πάλι ο ένας κρητικός στον άλλο:

»Μωρέ Μανωλιό, ίντα ναι μωρέ το μπιτέ?» »Ε κατέχω», λέει ο άλλος, »πολύ καιρό έχω να πάω στην εκκλησιά»!!!

Related posts

Κάλεσμα σε εθελοντική αιμοδοσία από την ΆΝΑΣΣΑ

xristiana

Το viral TikTok hack για τους μαύρους κύκλους!

xristiana

Το Thessaloniki Beer Festival επιστρέφει και η ΔΕΘ γίνεται το μεγαλύτερο beer garden της Ελλάδας!

xristiana