ΚεντρικήΚοινωνικά

”Δεν ήμουν η μόνη… ήμουν μόνη”: Θεατρική παράσταση για το γυναικείο ζήτημα

23/7/2024

Η Δημοτική Επιτροπή Ισότητας του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας προσκαλεί τους πολίτες να παρακολουθήσουν και τη δεύτερη θεατρική παράσταση που αφορά το γυναικείο ζήτημα στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Πάρκο-Θέατρο».

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο Σινέ “Αλέκος Χρυσοστομίδης”, στο πάρκο Αν. Παπανδρέου (Σελεπίτσαρι), από τη θεατρική ομάδα των εθελοντών Θριασίου την Τετάρτη 24/07 στις 21.00

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Πηγή: https://www.xtypos.gr

Related posts

Σκρέκας: «Έχουμε φτάσει στο σημείο μηδέν – Η Ε.Ε. πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της»

xristiana

Τα Pet City Στηρίζουν Τα Ζώα Με Αναπηρία!

xristiana

Tα παιδία παίζει την τέχνη και την τεχνολογία στα… δάκτυλα

xristiana