ΚεντρικήΟμορφιά

4 τροφές πλούσιες σε κολλαγόνο για νεανικό και λαμπερό δέρμα

30/6/2024

Τις πολύ ζεστές μέρες του καλοκαιριού γιατροί και skin experts τονίζουν τη σημαντικότητα που έχει να διατηρούμε το σώμα μας ενυδατωμένο και το δέρμα μας προστατευμένο από την ηλιακή ακτινοβολία. Παράλληλα, τονίζουν πως οι διατροφικές μας επιλογές έχουν επίσης άμεσο αντίκτυπο στην εμφάνιση και στην υφή του δέρματός μας.

Ποιες είναι όμως οι τροφές που είναι πλούσιες σε κολλαγόνο και δρουν αντιγηραντικά, διατηρώντας το δέρμα φωτεινό και λαμπερό

  • Μύρτιλα

Ένα φρούτο που συνδέεται με την υποστήριξη της σύνθεσης κολλαγόνου και που περιέχει υγιή αντιοξειδωτικά είναι τα μύρτιλα. Πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βοηθούν στην προστασία του δέρματος από τις καθημερινές περιβαλλοντικές και εσωτερικές προσβολές. Επιπλέον, είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και C που καταπολεμούν τη διάσπαση του κολλαγόνου.

  • Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι «υπερ-τροφή» για το δέρμα, σε οποιαδήποτε ηλικία. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε και καλά λιπαρά και προστατεύει το δέρμα από τη φωτογήρανση.

  • Ντομάτες

Οι ντομάτες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βήτα καροτίνη και βιταμίνη C. Αυτό τις καθιστά ως μια εξαιρετική τροφή για το δέρμα. Το λυκοπένιο, που επίσης περιέχει, βοηθά το δέρμα να προστατευτεί από τη φθορά της υπεριώδους ακτινοβολίας και αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνο.

  • Ασπράδια αυγών

Το κολλαγόνο και άλλα αμινοξέα που είναι καλά για το δέρμα βρίσκονται φυσικά στα ασπράδια των αυγών. Το κολλαγόνο είναι το βασικό συστατικό για την πρόληψη των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων και πιστεύεται ότι αυτή η φυσική παροχή κολλαγόνου από τα ασπράδια αυγών μπορεί να βοηθήσει στη φυσική σύνθεση κολλαγόνου του σώματός μας.

Πηγή: https://www.govastileto.gr

Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com

Related posts

Βριλήσσια: Χειροτεχνική Έκθεση Από Το Σύλλογο «Δια Χειρός Φίλοι» Για Την Στήριξη Του Κοινωνικού Παντοπωλείου

xristiana

Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες κατά την επιλογή των προϊόντων μακιγιάζ;

xristiana

Δελτίο ειδήσεων 20/9

xristiana