ΚεντρικήΠεριβάλλον

Αλεξοπούλου: 45.000 οχήματα υψηλής τάσης κινούνται στους ελληνικούς δρόμους

12/5/2024

Τα Πιστοποιητικά Παρακολούθησης και Επιτυχίας του προγράμματος εκπαίδευσης: «Ηλεκτροκίνηση στην Πράξη», το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας απένειμε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου.

Η κυρία Αλεξοπούλου αφού ευχαρίστησε τον Σύλλογο Μηχανικών Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Αυτοκινήτων Νομού Θεσσαλονίκης, την ΟΒΕΑΜΕ (Ομοσπονδία Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων, Μηχανών και Μοτοποδηλάτων Ελλάδος) αλλά και την INNORA, τεχνοβλαστό του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για την πρόσκληση, επεσήμανε στην ομιλία της το πόσο σημαντική είναι για την ηλεκτροκίνηση η δημιουργία καταρτισμένου προσωπικού. «Οι σωστά εκπαιδευμένοι τεχνικοί υψηλής τάσης αποτελούν σημαντική παράμετρο, στην ασφαλή ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, στη χώρα μας».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην ηλεκτροκίνηση μέσα από αριθμούς, καθώς όπως είπε: «Σήμερα στη χώρα μας κυκλοφορούν περίπου 14.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και άλλα 30.000 επαναφορτιζόμενα υβριδικά. Συνολικά 45.000 οχήματα υψηλής τάσης, κινούνται στους δρόμους της χώρας. Σ’ αυτά προστίθενται και πάρα πολλά, απλά υβριδικά οχήματα, που επίσης φέρουν κύκλωμα υψηλής τάσης άνω των 60 Volt. Πρέπει λοιπόν οι ενέργειες να γίνονται συντεταγμένα με γνώση και αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας. Είναι σημαντικό, ότι σταδιακά, μέσα από αυτά τα προγράμματα εκπαίδευσης, δημιουργείται μια δεξαμενή ανθρώπων που έχουν την γνώση, μια κουλτούρα ασφαλείας, απαραίτητη για την ομαλή ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, στη χώρα μας».

Κλείνοντας την ομιλία της η κυρία Αλεξοπούλου σύστησε «στους Ιδιοκτήτες των Συνεργείων Επισκευής Αυτοκινήτων, να επενδύσουν στη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας, στους χώρους εργασίας τους, για τη διαχείριση οχημάτων υψηλής τάσης. Θέλω να σας εκφράσω τη βαθιά μου πεποίθηση πως η ηλεκτροκίνηση, είτε με αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες είτε με υδρογόνο, είναι το μέλλον της κινητικότητας, τόσο σε Ευρωπαϊκό όσο και σε εγχώριο επίπεδο», ενώ τόνισε ότι η Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα αποτελεί μία από τις προτεραιότητες της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.

«Η βελτίωση του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη περνά μέσα από τη μείωση του ενεργειακού μας αποτυπώματος και αυτή περνά μέσα από την μικροκινητικότητα, το πατίνι, το ηλεκτρικό ποδήλατο, το ηλεκτρικό σκούτερ αλλά και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ακόμη και το ηλεκτρικό λεωφορείο, ήδη τα 110 καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία ολοκλήρωσαν τις δοκιμαστικές διαδρομές εδώ στη Θεσσαλονίκη και τις επόμενες ημέρες θα μπουν σε υπηρεσία, συντελώντας έτσι στη μείωση των ρύπων, της ηχορύπανσης, αλλά και της αναβάθμισης της ποιότητας υπηρεσιών, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, στην πόλη σας. Ως Κυβέρνηση, επιδοτούμε τόσο την τοποθέτηση φορτιστών σε κομβικά σημεία όπως τα ΣΦΗΟ των Δήμων, μέσω του προγράμματος ‘‘Φορτίζω Παντού’’ όσο και την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Είτε για ιδιώτες, μέσω του προγράμματος ‘‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’’ – τις  επόμενες μέρες θα ανακοινώσουμε τις λεπτομέρειες του 3ου κύκλου – είτε για επαγγελματίες οδηγούς, μέσω του προγράμματος ‘‘Πράσινα Ταξί’’».

Πηγή: https://www.newmoney.gr

Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com

Related posts

Πώς θα φροντίσουμε αποτελεσματικά το ξηρό δέρμα; Συμβουλές και 8 φυσικές συνταγές περιποίησης

xristiana

ChallengEIT: Startups καλούνται να βρουν λύσεις στα μεγαλύτερα ζητήματα του τομέα της υγείας και του φαρμάκου

xristiana

Όταν ο Τοτός ζήτησε αύξηση από το αφεντικό του…

xristiana