11/1/2023
Τρία διαφορετικές προτάσεις για να πάρετε έμπνευση.
Αν σας αρέσει να είστε μπροστά από τις τάσεις, διαβάζετε το σωστό άρθρο. Παρακάτω θα βρείτε τρεις από τις κορυφαίες τάσεις μακιγιάζ στον κόσμο που θα απασχολήσουν αλλά και θα κυριαρχήσουν στις επιλογές των απανταχού beauty girls το 2023.
Τρία εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους είδη μακιγιάζ, που, ωστόσο, απευθύνονται σε όλες τις γυναίκες που θέλουν να ανανεώσουν την εμφάνισή τους, παραμένοντας πιστές στις τάσεις της κάθε εποχής.
Νοσταλγικό μακιγιάζ
«Η νοσταλγία παίζει μεγάλο ρόλο σε πολλές από τις τάσεις του μακιγιάζ που θα κυριαρχήσουν το 2023» αναφέρει το βρετανικό Glamour. Και μεταξύ αυτών είναι και το μακιγιάζ «coquette», το οποίο έχει συγκεντρώσει σήμερα πάνω από 80 εκατομμύρια προβολές στο TikTok.
Πρόκειται για ένα μακιγιάζ που αντλεί έμπνευση από τον 18ο και τον 19ο αιώνα, όταν οι γυναίκες της τότε κοινωνίας διεκδίκησαν τη λέξη «coquet» που στα γαλλικά σήμαινε «ασύδοτη» και αψηφούσαν την εθιμοτυπία, επιδιδόμενες σε κρυφό ή φανερό φλερτ για να προσελκύσουν περισσότερους πιθανούς μνηστήρες. Ένα μακιγιάζ που συνδυάζει την αθυροστομία με την αθωότητα.
Αυτό μεταφράζεται πρακτικά σε πεταχτές βλεφαρίδες, μακρόστενο liner και φρέσκα, αναψοκοκκινισμένα μάγουλα. «Το Coquette Makeup έχει να κάνει με την υιοθέτηση της υπερ-θηλυκότητας» εξηγεί το Glamour, φέρνοντας ως παράδειγμα το eyeliner της Lana Del Rey, τα απαλό ροζ ρουζ στα μάγουλα και τα ντελικάτα παστέλ χρώματα.
Grunge glam
Ακόμα και πριν η Wednesday Addams εμφανιστεί στις οθόνες μας και μας προσφέρει μια σοβαρή goth- glam έμπνευση, η αισθητική του grunge μακιγιάζ είχε επιστρέψει στο προσκήνιο. Τον τελευταίο χρόνο, μάλιστα, οι αναζητήσεις «Avril Lavigne makeup» αυξήθηκαν κατά 39% και συνεχίζουν να αυξάνονται. Κυρίαρχα χαρακτηριστικά του μακιγιάζ τα μουντά, βαριά μολύβια, οι ψεύτικες φακίδες και τα βαθύτερα χρώματα στα χείλη.
Μίνιμαλ μακιγάζ
Αν και δεν έκανε την εμφάνισή του τώρα -ειδικά αν σκεφτεί κανείς πόσο ανέβηκε η τάση μακιγιάζ «clean girl» κατά τη διάρκεια του 2022- προχωρώντας προς το 2023 τα υγιή, μίνιμαλ μακιγιάζ θα συνεχίσουν να είναι στο επίκεντρο.
«Οι καταναλωτές θα επιδιώξουν προϊόντα για την επιδερμίδα που αποπνέουν υγεία και ζωντάνια», προβλέπει η Lisa Payne, επικεφαλής ομορφιάς στην εταιρεία προβλέψεων Stylus. «Το μακιγιάζ με γνώμονα την περιποίηση της επιδερμίδας και η φυσική, χαμηλής συντήρησης αισθητική θα οδηγήσουν ένα κύμα νέων λανσαρισμάτων, εμπνεόμενο από τις εμφανίσεις της πασαρέλας παράλληλα με την ομορφιά με γνώμονα την ευεξία», λέει η ίδια.
Απομακρυνθείτε, λοιπόν, από την πίεση για τη δημιουργία ενός τέλειου δέρματος και επικεντρωθείτε στη διατροφή του δέρματός σας με προϊόντα που το ευχαριστούν.
Πηγή: https://www.newsbeast.gr