ΚεντρικήΚοινωνικά

Παγκόσμια Ημέρα Σακχαρώδη Διαβήτη

13/11/2022

Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου δια της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Προστασίας  και Δημόσιας Υγείας και σε συνεργασία με την 3η, 9η και 10η Τ.ΟΜ.Υ. Κορδελιού- Ευόσμου της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας, με  αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Σακχαρώδη Διαβήτη, την Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2022, διοργανώνουν εκστρατεία πρόληψης και ενημέρωσης στην Πλατεία Ευόσμου, από τις 8:30-14:00,  με παράλληλη διενέργεια μετρήσεων σακχάρου με στόχο την  έγκαιρη διάγνωση της νόσου.

Related posts

Τα παιδιά χορεύουν και τραγουδούν για τα παιδιά που δίνουν την πιο σκληρή μάχη της ζωής τους ενάντια στον καρκίνο

xristiana

ΑΠΕ: «Πόλεμος» εκ των έσω για τα υπεράκτια αιολικά

xristiana

Το αζελαϊκό οξύ είναι ο πολυλειτουργικός ήρωας που έλειπε από τη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σου

xristiana