ΑνέκδοταΚεντρική

Ο υδραυλικός, ο γιατρός και τα 60 ευρώ!

24/11/2022

Σπάει κάποια σωλήνα στο σπίτι ενός γιατρού, οπότε ο γιατρός αναγκάζεται να καλέσει έναν υδραυλικό. 

Βρίσκει κάποιον και αφού διορθώνει τη ζημιά, του ζητάει 60 ευρώ.

Ο γιατρός τότε του λέει:

– «Τι λες ρε παιδί μου; Εγώ που είμαι γιατρός δε βγάζω τόσα πολλά σε τόση λίγη ώρα

Και ο υδραυλικός του απαντάει:

– «Γιατί τα έβγαζα εγώ, όταν ήμουν γιατρός;»

Πηγή: https://katharmata.net

Related posts

Η ξανθιά υπάλληλος του σούπερ μάρκετ

xristiana

Με αυτά τα τρία ζώδια θα πρέπει να κάνεις εσύ πάντα το πρώτο βήμα

xristiana

Η κλιματική αλλαγή ευνοεί το γερμανικό κρασί

xristiana