ΑνέκδοταΚεντρική

Η θεία και το φάρμακο…!

20/11/2022

Πηγαίνει μια ξανθιά στον γιατρό.
– Γιατρέ μου σας ευχαριστώ πολύ.

– Το φάρμακό σας ήταν αποτελεσματικό.
– Πολύ χαίρομαι κυρία μου.

– Ώστε έγινε καλά η θεία σας;
– Όχι, γιατρέ μου… Την κληρονόμησα.

Πηγή: https://katharmata.net

Related posts

Θεατρικό έργο «Η Ατζέντα» από τον Πολιτιστικό και Περιβαλλοντικό Σύλλογο «Τριλογία»

xristiana

Πόσο διαρκεί το κοτόπουλο στο ψυγείο; – Τι πρέπει να προσέξετε

xristiana

Σύνδρομο post Covid: Ποια η σχέση του με τα επίπεδα βιταμίνης D

xristiana