ΚεντρικήΚοινωνικά

Ασπρόπυργος: Εκδήλωση «Γερνάμε Ενεργά» Με Αφορμή Την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

29/9/2022

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, και ο Πρόεδρος του Οργανισμού Άθλησης και Φροντίδας, Νεολαίας και Τρίτης Ηλικίας (Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η.), κ. Ιωάννης Κατσαρός, καθώς και τα μέλη του ΔΣ, προσκαλούν τους πολίτες στην εκδήλωση «Γερνάμε Ενεργά», που θα πραγματοποιηθεί προς τιμή των ηλικιωμένων της πόληςμε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων «Διόνυσος», στο Κτήμα Δέκα.

Πηγή: https://www.otavoice.gr

Related posts

Εκδήλωση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον παιδικό καρκίνο

xristiana

Η άσκηση μπορεί να αντιστρέψει τη γήρανση του εγκεφάλου – Πόσο χρόνο γυμναστικής χρειάζεστε

xristiana

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων

xristiana