News ΑΜΕΑΚεντρική

Relay: Έξυπνη εφαρμογή τηλεφωνικής επικοινωνίας για κωφούς – Πως εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση

27/7/2022

Έξυπνη εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα σε κωφούς συμπολίτες μας να συνδεθούν από το κινητό τους ή από το tablet τους στην πλατφόρμα του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών υποθέσεων και ο διερμηνέας από το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών που είναι διαθέσιμος, να τους εξυπηρετήσει εξ αποστάσεως δια ζώσης, με βιντεοκλήση, ακόμη και εάν δεν είναι σπίτι τους αλλά σε κάποια υπηρεσία.

Όπως σημειώνει γυναίκα διερμηνέας, μπορεί ένας κωφός να ζητήσει εξυπηρέτηση στην τράπεζα, να επικοινωνήσει με συγγενικά τους πρόσωπα, να απαντήσει σε αγγελία για ενοικίαση διαμερίσματος, αλλά το σημαντικότερο, να μπορεί να καλέσει σε έκτακτες περιστάσεις, όπως σε περίπτωση ατυχήματος ή διάρρηξης του σπιτιού του.

Η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών υποθέσεων Δόμνα Μιχαηλίδου, ανέφερε στην ΕΡΤ ότι με τη συγκεκριμένη υπηρεσία που λειτουργεί από το 2019, οι κωφοί και βαρήκοοι συμπολίτες μας μπορούν να εξυπηρετούνται και να λαμβάνουν τις ίδιες υπηρεσίες με όλους τους υπόλοιπους σε δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες, νοσοκομεία κ.λ.π, χωρίς την φυσική παρουσία διερμηνέα, που ήταν έως τότε απαραίτητη.

Όπως εξήγησε φέρνοντας ως παράδειγμα έναν άνθρωπο με κώφωση, που βρίσκεται σε τράπεζα, αυτός επικοινωνεί με βιντεοκλήση με τον διερμηνέα και ταυτόχρονα ο διερμηνέας καλεί την τράπεζα, μιλά με τον υπάλληλο και του μεταφράζει από την νοηματική στην καθομιλουμένη αυτό που χρειάζεται ο άνθρωπος με κώφωση.

Πηγή: https://www.naftemporiki.gr

Πηγή φωτογραφίας: https://www.naftemporiki.gr

Related posts

Δελτίο ειδήσεων 3/7

xristiana

Ομάδα Διαχείρισης άγχους για μαθητές Γ Λυκείου

xristiana

4 απρόσμενα οφέλη από την κατανάλωση των κρόκων αυγών

xristiana