Ο καλύτερος φίλος της ομορφιάς και της νεότητάς σου

21

15/5/2022

Η επιδερμίδα μας αποτελείται κατά 70% από νερό, ενώ τα κύτταρά της εμπεριέχουν φυσικές ουσίες, οι οποίες δεσμεύουν το νερό, δημιουργώντας έτσι μια ασπίδα κατά της αφυδάτωσης.
Μετά τα 30 χρόνια, το σώμα χάνει ακόμη 10% της περιεκτικότητάς του σε νερό, γεγονός που προκαλεί αφυδάτωση και, κατά συνέπεια, τη γήρανση του δέρματος.

Πίνεις αρκετό νερό;
Το δέρμα μας επηρεάζεται από τις κλιματολογικές συνθήκες, το στρες, τη θέρμανση, το air-condition στους εσωτερικούς χώρους κ.τ.λ., με αποτέλεσμα να χρειάζεται περισσότερο νερό, προκειμένου να αποβάλλει τις τοξίνες που συμβάλλουν στη γήρανση.
Πίνοντας, λοιπόν, τακτικά νερό ενυδατώνουμε το δέρμα μας, διατηρώντας το λείο και απαλό, μαλακώνοντας τις ρυτίδες και βοηθώντας στην πρόληψη των προβλημάτων ακμής.
Ο καφές, το τσάι και τα αναψυκτικά έχουν διουρητική δράση. Αν καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες από αυτά, θα πρέπει να αυξήσεις και την κατανάλωση νερού.

Το καλοκαίρι, ο οργανισμός μας…
…διψά περισσότερο

Επειδή στη διάρκεια του καλοκαιριού ο οργανισμός μας, στην προσπάθειά του να διατηρήσει σταθερή τη θερμοκρασία του σώματος, χάνει με την εφίδρωση επιπλέον 0,5 λίτρα νερό, οι απαιτήσεις σε νερό αυξάνονται.. Αν, λοιπόν, το χειμώνα 1 λίτρο ή 8 ποτήρια νερό είναι αρκετά, το καλοκαίρι μπορεί ν’ αυξηθούν σε 12 ή και περισσότερα, ανάλογα με τη σωματική δραστηριότητα του καθένα ( χειρωνακτική εργασία, σπορ, κ.ά.). Στις ποσότητες, βέβαια, αυτές συμπεριλαμβάνεται και το νερό που παρέχουν τα φρούτα και τα λαχανικά. Συνολικά η διατροφή μάς δίνει καθημερινά περίπου 1 λίτρο νερό. (Τα φρούτα και τα λαχανικά 85-95% νερό, το κρέας και το ψάρι 70-80% και το ψωμί 35%).

Πηγή: https://www.roulastamatopoulou.com

Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com