ΚεντρικήΠεριβάλλον

Επιστήμονας πιστεύει ότι εξωγήινη τεχνολογία μπορεί να έχει πέσει στον Ειρηνικό Ωκεανό

29/4/2022

Ο αστροφυσικός είναι γνωστός για τις αμφιλεγόμενες θεωρίες του γύρω από τους εξωγήινους.

Ένας επιστήμονας πιστεύει ότι μπορεί να υπάρχει εξωγήινη τεχνολογία στα βάθη του Ειρηνικού Ωκεανού και σχεδιάζει μια αποστολή για να προσπαθήσει να το αποδείξει. Ο αστροφυσικός του Χάρβαρντ δρ Avi Loeb – ο οποίος είναι γνωστός για τις αμφιλεγόμενες θεωρίες του – πιστεύει ότι ένα διαστρικό αντικείμενο συνετρίβη στη Γη στα ανοικτά των ακτών του νησιού Manus στην Παπούα-Νέα Γουινέα το 2014 και επιθυμεί να εξερευνήσει τον πυθμένα του ωκεανού στην περιοχή για να διαπιστώσει αν το αντικείμενο κατασκευάστηκε από εξωγήινους.

Το 2019, ο Δρ Loeb μαζί με τον συνάδελφό του ερευνητή Δρ Ami Siraj διεξήγαγαν μια μελέτη που δημοσιεύθηκε από το Πανεπιστήμιο Havard, όπου αναφέρθηκε για πρώτη φορά ότι ανακαλύφθηκε το αντικείμενο, αλλά η αξιολόγηση από ομοτίμους και η δημοσίευση της μελέτης διακόπηκε λόγω των απόρρητων δεδομένων που χρησιμοποιήθηκαν στη μελέτη.

Και όλα αυτά ενώ το φως της δημοσιότητας είδαν απόρρητα έγγραφα αποκαλύπτουν σχέδια για χτύπημα πυρηνικών στη Σελήνη, «σκουληκότρυπες» και εξωγήινη τεχνολογία.

Όμως η Διαστημική Διοίκηση των Ηνωμένων Πολιτειών δημοσίευσε πρόσφατα στο Twitter ένα υπόμνημα που επιβεβαίωσε ότι το αντικείμενο ήταν μετεωρίτης από διαφορετικό ηλιακό σύστημα, επομένως είναι το πρώτο διαστρικό αντικείμενο που φτάνει στη Γη.

Το υπόμνημα της υπηρεσίας κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα διαστρικά συντρίμμια μπορεί να έπεσαν στον Ειρηνικό Ωκεανό καθώς ο μετεωρίτης διαλύθηκε στην ατμόσφαιρα.

Ωστόσο, ο Δρ Loeb δεν παραμένει πεπεισμένος με αυτή την απάντηση και αντ’ αυτού υποστήριξε ότι τα συντρίμμια θα μπορούσαν να είναι ένα διαστημόπλοιο που ήταν «αναμφισβήτητα τεχνητής προέλευσης», οπότε ίσως θα μπορούσε να φιλοξενεί στοιχεία εξωγήινης ζωής. Εκτιμά επίσης ότι υπάρχει πιθανότητα «κάποια τεχνολογικά εξαρτήματα να επιβίωσαν από την πρόσκρουση».

Η προετοιμασία για την έρευνα

Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενο Αντικείμενο

«Η ανακάλυψή μας ενός διαστρικού μετεωρίτη προαναγγέλλει ένα νέο ερευνητικό σύνορο», έγραψε ο Δρ Loeb σε ένα δοκίμιο που δημοσιεύθηκε από το The Debrief.

Τώρα ο δρ Loeb θέλει να διερευνήσει τα υπόλοιπα τμήματα των συντριμμιών, μαζεύοντάς τα με έναν μαγνήτη και περιέγραψε πώς μια αποστολή για να εξερευνήσει την περιοχή για θραύσματα μετεωρίτη είναι «εφικτή» και σημείωσε επίσης ότι ο ίδιος και η ομάδα του «ασχολούνται επί του παρόντος με τον σχεδιασμό της».

«Το όνειρό μου είναι να πατήσω μερικά κουμπιά σε ένα λειτουργικό κομμάτι εξοπλισμού που κατασκευάστηκε εκτός Γης» πρόσθεσε.

Στο τέλος της έκθεσής του, ο δρ Loeb συνόψισε τα πράγματα με μια αναφορά στον Αϊνστάιν, γράφοντας: «Τον Φεβρουάριο του 1954, μόλις 14 μήνες πριν πεθάνει, ο Αϊνστάιν έγραψε ένα γράμμα στον φυσικό David Bohm, στο οποίο ανέφερε: “Αν ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο, το πρωταρχικό του μέλημα σίγουρα δεν ήταν να μας διευκολύνει στην κατανόησή του”. Αναρωτιέμαι αν η αποστολή μας στην Παπούα Νέα Γουινέα θα μπορούσε να αντικαταστήσει τη λέξη Θεός στις δηλώσεις του Αϊνστάιν με τον όρο ένας προηγμένος πολιτισμός».

Ο δρ Loeb είναι επικεφαλής του προγράμματος Galileo, όπου στόχος είναι η δημιουργία ενός δικτύου τηλεσκοπίων για την αναζήτηση ενδείξεων εξωγήινης ζωής.

Ο αστροφυσικός είναι γνωστός για τις αμφιλεγόμενες θεωρίες του γύρω από τους εξωγήινους, καθώς πιστεύει ότι έχουν ήδη επισκεφθεί τη Γη και ότι ένας διαστημικός βράχος μεγέθους γηπέδου ποδοσφαίρου με το όνομα «Oumuamua» που σαρώνει σήμερα το ηλιακό μας σύστημα- και εντοπίστηκε από τους επιστήμονες το 2017- ήταν διαστρική τεχνολογία που δημιουργήθηκε από εξωγήινους.

Πηγή: https://www.newsbeast.gr