ΚεντρικήΚοινωνικά

Τριήμερο Ενημέρωσης Για Την Στοματική Υγεία

17/3/2022

Τριήμερο ομιλιών για τη στοματική υγεία διοργανώνει ο Δήμος Κιλκίς την ερχόμενη εβδομάδα αποσκοπώντας στη σωστή ενημέρωση των μαθητών Δημοτικών Σχολείων της πόλης για τη βελτίωση της στοματικής υγείας.

Προσκεκλημένη ομιλήτρια είναι η Πρόεδρος του Οδοντιατρικού Συλλόγου Κιλκίς Παναγιώτα Γκόλιαρη, ειδικός ορθοδοντικός DDS Msc, η οποία θα δώσει χρήσιμες συμβουλές στα παιδιά για τη διατήρηση της στοματικής τους υγείας.

Οι ομιλίες προγραμματίζονται τη Δευτέρα 21, την Τρίτη 22 και την Τετάρτη 23 Μαρτίου στις 10:00 στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Κιλκίς και πραγματοποιούνται με αφορμή την 20η Μαρτίου παγκόσμια ημέρα στοματικής υγείας.

Φετινό σύνθημα της παγκόσμιας ημέρας στοματικής υγείας είναι: «Να είσαι περήφανος για το στόμα σου. Είναι αυτό που συνδέει το σώμα, το μυαλό και την καρδιά μας’.

Η καλή στοματική υγεία είναι απαραίτητη για τη σωστή ομιλία, για την πρόσληψη και απόλαυση της τροφής και για την έκφραση των συναισθημάτων δίχως πόνο και ενοχλήσεις».

Πηγή: https://www.otavoice.gr

Related posts

Καιρός: Ανοίγουν και σήμερα οι ουρανοί – Ποιες περιοχές θα σαρώσει με καταιγίδες η κακοκαιρία

xristiana

Για Τρίτη Συνεχή Χρονιά Εβδομάδα Εθελοντικής Αιμοδοσίας Στον Δήμο Χερσονήσου

xristiana

Glass hair: Το πιο hot hair trend επιστρέφει – Όλα τα μυστικά που θες να ξέρεις

xristiana