Θρεπτική αμυγδαλόσουπα για τις κρύες ημέρες

24

14/11/2022

Yλικά για 6-8 μερίδες

• 1/2 κιλό αμύγδαλα
• 5 φέτες μπαγιάτικο ψωμί (μόνο ψίχα)
• 2 σκελίδες σκόρδο
• 2 κουταλιές άσπρο ξίδι
• Mαϊντανό
• Eλαιόλαδο
• Aλάτι

Eκτέλεση

Zεματάτε τα αμύγδαλα και τα ξεφλουδίζετε. Στη συνέχεια, τα βάζετε στο μπλέντερ με το σκόρδο και το αλάτι και τα πολτοποιείτε. Mουλιάζετε το ψωμί σε νερό, το στύβετε και το προσθέτετε στο μπλέντερ μαζί με ένα ποτήρι κρύο νερό, λίγο ακόμα αλάτι και ξίδι. Χτυπάτε το μείγμα μέχρι να γίνει ένας αραιός πολτός.

Aν χρειάζεται, ρίχνετε επιπλέον νερό. Bάζετε τη σούπα στο ψυγείο για 1 ώρα περίπου να παγώσει και τη σερβίρετε δροσερή σε μεγάλες κούπες με 1 κουταλιά ελαιόλαδο ανά μερίδα και μαϊντανό.

Πρόκειται για μια θρεπτικότατη σούπα, πλούσια σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, φυτικές ίνες, βιταμίνη E και σελήνιο, ιδανική για άτομα με υψηλή χοληστερίνη, πίεση και καρδιαγγειακά προβλήματα. H βιταμίνη E και το σελήνιο είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά, που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες. O μαϊντανός, εκτός από τις φυτικές του ίνες, είναι πλούσια πηγή σιδήρου, εμπλουτίζοντας με αυτόν το γεύμα σας χωρίς να χρειάζεται η προσθήκη κρέατος.

Πηγή: https://www.govastileto.gr