ΚεντρικήΥγεία

Σύνδρομο κατάθλιψης μετά τις γιορτές: Τρόποι για να το αντιμετωπίσετε

2/1/2022

  • Τι είναι το Σύνδρομο Εποχιακής Κατάθλιψης
  • Πώς μπορεί να σας επηρεάσει και πώς να το αντιμετωπίσετε.

Εκτός από την μελαγχολία ακόμα και την κατάθλιψη που μπορεί να νιώθουν αρκετοί άνθρωποι κατά την περίοδο των γιορτών, πολλοί είναι εκείνοι που βιώνουν αντίστοιχα συναισθήματα και μετά το τέλος των χριστουγεννιάτικων διακοπών.

Πρόκειται για το Σύνδρομο Εποχιακής Κατάθλιψης (Seasonal Affect Disorder),ή αλλιώς την κατάθλιψη των διακοπών ή το post-Christmas blues. Αυτοί οι όροι απεικονίζουν την ψυχική δυσφορία που εμφανίζεται μετά το τέλος των διακοπών (γενικά).

Κι επειδή οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι από τις σημαντικότερες του έτους, το τέλος τους συχνά σηματοδοτεί και μια θλίψη.

Πώς να αντιμετωπίσετε την κατάθλιψη που νιώθετε μετά τις γιορτές

blues ton giorton2

Δείτε την θετική πλευρά του τέλους των γιορτών

Κατά την περίοδο των γιορτών είχατε την ευκαιρία να ξεκουραστείτε και να χαλαρώσετε. Πιθανόν να είχατε την ευκαιρία να κάνετε πράγματα, διαφορετικά από τη συνηθισμένη σας ρουτίνα.Τώρα μπορείτε να επανέλθετε στο πρόγραμμά σας με καλύτερη διάθεση και πιθανόν νέους στόχους. Ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή να σκεφτείτε να κάνετε αλλαγές για να βελτιώσετε την καθημερινότητά σας.

Θέστε ρεαλιστικούς στόχους

Όταν θέτετε στόχους πρέπει να είναι ρεαλιστικοί. Μην είστε σκληροί με τον εαυτό σας και φροντίστε οι στόχοι που έχετε θέσει είναι λογικοί και το σημαντικότερο επιτεύξιμοι.

blues ton giorton1

Συνεχίστε να περνάτε χρόνο με τους δικούς σας ανθρώπους

Στις γιορτές, ακόμα και κατά την πανδημία, κάνατε αρκετές βόλτες και είδατε φίλους ή συγγενείς. Παρότι ο κορονοϊός συνεχίζει να επηρεάζει τη ζωή όλων, είναι σημαντικό να μην απομονωθείτε. Βγείτε έξω σε ανοιχτούς χώρους και συνεχίστε να αλληλεπιδράτε μαζί τους.

Κάντε υγιεινές επιλογές

Επιδιώξτε να επιστρέψετε σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής. Η σωστή διατροφή και η τακτική άσκηση θα βελτιώσουν τη διάθεσή σας. Επιλέξτε τροφές που ενισχύουν τους νευροδιαβιβαστές της σεροτονίνης , όπως μπανάνες , πουλερικά, γαλακτοκομικά προϊόντα και παράλληλα ξεκινήστε γυμναστική.

Πηγή: wikihow.com

Πηγή: https://www.mothersblog.gr

Πηγή φωτογραφιών: https://www.mothersblog.gr

Related posts

Έλαιο μέντας: Πώς να το χρησιμοποιήσετε για την αντιμετώπιση της πιτυρίδας

xristiana

Τα καρδιομεταβολικά οφέλη των προϊόντων ολικής άλεσης

xristiana

Διαδικτυακό Συνέδριο “Φροντίζοντας τον Εγκέφαλο”

xristiana