Τι να προσέξουμε στην περιποίησή μας πριν και μετά την παραλία

38

26/7/2021

Κάθε χρόνο ανυπομονούμε να έρθει το καλοκαίρι ώστε να επωφεληθούμε από την ευεργετική και χαλαρωτική επίδραση του ήλιου και της θάλασσας.

Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι παράλληλα έχουν και αρκετές επιπτώσεις στην επιδερμίδα και τα μαλλιά μας, όπως η αφυδάτωση και το ξεφλούδισμα.

Έτσι, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να υιοθετήσουμε την κατάλληλη ρουτίνα ομορφιάς, ώστε να απολαύσουμε τις διακοπές μας ασφαλείς και λαμπερές.

Ακόμη κι αν δεν φύγουμε φέτος για διακοπές, όλο και κάποια εξόρμηση στην παραλία θα κάνουμε. Ας δούμε, λοιπόν, όσα πρέπει να προσέχουμε.

Before Sunset

Προκειμένου να αποκτήσουμε το πολυπόθητο και κολακευτικό μαύρισμα των ονείρων μας, χωρίς να θυσιάσουμε την ασφάλειά μας, υπάρχουν ορισμένα tips που είναι σύμμαχοί μας σε αυτή την προσπάθεια.Δείτε επίσης : Πώς θα ξεπεράσει το παιδί τον φόβο του για τη θάλασσα;

Βρίσκουμε τον φωτότυπό μας

Δυστυχώς δεν είμαστε όλοι ίσοι κάτω από τον ήλιο, αφού κάθε οργανισμός παράγει διαφορετική ποσότητα μελανίνης, η οποία μας προστατεύει και βοηθάει στο μαύρισμα. Ανάλογα με τη μελανίνη που έχουμε και το χρώμα των ματιών και των μαλλιών μας, ανήκουμε σε έναν από τους 6 παρακάτω φωτοτύπους και βάσει αυτού πρέπει να επιλέγουμε το αντηλιακό μας και να προσαρμόζουμε την έκθεσή μας στον ήλιο.

Φωτότυπος 1: Πολύ ανοιχτή, σχεδόν χλωμή επιδερμίδα, συνήθως με φακίδες. Καίγεται πολύ εύκολα από τον ήλιο και δεν μαυρίζει.

Φωτότυπος 2: Ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα. Καίγεται εύκολα και μαυρίζει δύσκολα.

Φωτότυπος 3: Ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα. Ερεθίζεται σχετικά εύκολα, αλλά μαυρίζει ελαφρώς.

Φωτότυπος 4: Σταρένια επιδερμίδα, σκουρόχρωμα μαλλιά και μάτια. Ερεθίζεται σπάνια και μαυρίζει αρκετά εύκολα.

Φωτότυπος 5: Μελαψή επιδερμίδα. Μαυρίζει πολύ εύκολα και καίγεται σπάνια.

Φωτότυπος 6: Σοκολατί ή μαύρη επιδερμίδα. Δεν καίγεται ποτέ.

Οι τρεις πρώτοι φωτότυποι έχουν αυξημένες ανάγκες σε δείκτη προστασίας και μειωμένη ανεκτικότητα στον ήλιο. Αντιθέτως, οι τρεις τελευταίοι φωτότυποι έχουν σχετικά μειωμένες ανάγκες σε δείκτη προστασίας και αυξημένη ανεκτικότητα στον ήλιο.

Προστατευόμαστε επαρκώς

Απλώνουμε το αντηλιακό 20’ προτού βγούμε στον ήλιο.

Αν κολυμπάμε πολλή ώρα ή κάνουμε σπορ στην παραλία, προτιμούμε τα αδιάβροχα αντηλιακά.

Απλώνουμε γενναία ποσότητα αντηλιακού.

Μετά το κολύμπι, το σκούπισμα ή το παιχνίδι ή την άσκηση, επαναλαμβάνουμε την εφαρμογή.

Αποφεύγουμε την έκθεση στον ήλιο από τις 11.00 ως τις 16.00.

Χρησιμοποιούμε διαφορετικό αντηλιακό στο πρόσωπο και στο σώμα, καθώς η επιδερμίδα του προσώπου είναι πιο λεπτή και ευαίσθητη.

Ακόμη και όταν έχει συννεφιά ή καθόμαστε κάτω από την ομπρέλα, φοράμε αντηλιακό, αφού οι υπεριώδεις ακτίνες μάς φτάνουν ούτως ή άλλως.

Δεν ξεχνάμε το καπέλο και τα γυαλιά, ώστε να ενισχύσουμε την προστασία μας.

Πίνουμε πολύ νερό για να αποφύγουμε την αφυδάτωση και ενισχύουμε τη διατροφή μας με λαχανικά και φρούτα με κόκκινο ή πορτοκαλί χρώμα, όπως τα καρότα, οι ντομάτες, τα ροδάκινα, τα οποία έχουν βιταμίνη C και Β-καροτένιο, καθώς και αντιοξειδωτική δράση.

Δεν αμελούμε την προστασία των μαλλιών μας, αφού ο ήλιος και το αλάτι τείνουν να τα αφυδατώνουν. Εφαρμόζουμε, λοιπόν, ένα ειδικό προϊόν με αντηλιακά φίλτρα.

Πηγή: https://www.vita.gr

Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com