Οι καλές συνήθειες που ενισχύουν την απώλεια βάρους

38

26/9/2020

Μερικές φορές, η επιτυχία ή η αποτυχία του προγράμματος απώλειας βάρους εξαρτάται περισσότερο από τις καθημερινές σας συνήθειες παρά από τις επιλογές φαγητού που κάνετε. Τα μικρά πράγματα που κάνετε ως μέρος της ρουτίνας σας μπορούν να επηρεάσουν το πόσο τρώτε και πόσο κινείστε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Υπάρχουν καλές συνήθειες που σας βοηθούν να χάσετε βάρος και, από την άλλη, υπάρχουν συνήθειες που μπορούν να λειτουργήσουν εναντίον σας και να προκαλέσουν αύξηση βάρους.

Οι παρακάτω απλές συνήθειες είναι εύκολο να ενσωματωθούν στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Προσπαθήστε να υιοθετείτε μία καλή συνήθεια τη φορά, ώστε να μην πιέζετε υπερβολικά τον εαυτό σας.

*Δώστε προσοχή στο τι πίνετε

Ξεκινήστε να παρακολουθείτε τις θερμίδες στα ποτά που καταναλώνετε. Υπάρχουν συγκεκριμένα ροφήματα που μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στη συνολική πρόσληψη θερμίδων. Για παράδειγμα, τα αναψυκτικά, το αλκοόλ και οι καφέδες με κρέμα και σιρόπι συχνά περιέχουν πολύ λίπος και περιττές θερμίδες, χωρίς καν να σας χορταίνουν.

Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε, είναι να αντικαταστήσετε τα διάφορα ροφήματα με νερό. Για να κάνετε την κατανάλωση νερού πιο ενδιαφέρουσα και απολαυστική, μπορείτε να προσθέσετε στο νερό σας λεμόνι, φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

*Κάντε προτεραιότητα τον ύπνο

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η ποιότητα του ύπνου σας μπορεί να επηρεάσει τις επιλογές φαγητού που κάνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Συγκεκριμένα, υπάρχουν επιστημονικές ενδείξεις ότι η έλλειψη ύπνου μάς «σπρώχνει» σε πιο παχυντικά τρόφιμα που είναι πλούσια σε λιπαρά.

Υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να αναβαθμίσετε την ποιότητα του ύπνου σας. Για παράδειγμα, αποφύγετε τις οθόνες πριν τον ύπνο (το τεχνητό φως, συμπεριλαμβανομένου του μπλε φωτός των οθονών, μειώνει την παραγωγή μελατονίνης, η οποία σας βοηθά να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε), βεβαιωθείτε ότι η θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιό σας είναι καλή (μεταξύ 18 °C και 20 °C) και καθιερώστε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ύπνου.

*Δημιουργήστε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής

Για το καλό της συνολικής υγείας σας αλλά και της σιλουέτας σας, καλό είναι να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη ρουτίνα προπόνησης με διαφορετικούς τύπους σωματικής άσκησης. Έτσι, θα αποκτήσετε σταδιακά ένα σώμα που είναι δυνατό και ευλύγιστο. Εάν δεν είστε μέλος σε κάποιο γυμναστήριο, σκεφτείτε να δοκιμάσετε μια διασκεδαστική και εύκολη διαδικτυακή προπόνηση για να γυμναστείτε.

Σε κάθε περίπτωση, να θυμάστε ότι η συνέπεια είναι το κλειδί. Εάν παραλείψετε μερικές προπονήσεις, το πρόγραμμα στη συνέχεια μπορεί να σας φανεί πολύ δύσκολο και να σας αποθαρρύνει. Είναι πιο ασφαλές να κάνετε μέτριας δυσκολίας ή εύκολες προπονήσεις τακτικά από ό,τι είναι να κάνετε πολύ σκληρές προπονήσεις μερικές φορές.

*Αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας

Η καθημερινή σας προπόνηση είναι πολύ σημαντική, αλλά αν πάτε στο γυμναστήριο για μια ώρα και περάσετε το υπόλοιπο της ημέρας καθισμένοι σε μια καρέκλα ή ξαπλωμένοι στον καναπέ, δεν είστε σωματικά δραστήριοι στην πραγματικότητα.

Βρείτε, λοιπόν, απλούς τρόπους να εντάξετε τη σωματική δραστηριότητα στην καθημερινότητά σας. Για παράδειγμα, αναλάβετε να βγάζετε εσείς βόλτα τον σκύλο, προτιμήστε τις σκάλες από το ασανσέρ και περπατήστε τις κοντινές αποστάσεις αντί να οδηγήσετε.

*Ζητήστε υποστήριξη

Η στήριξη που παίρνετε από τον σύντροφό σας και γενικά τον περίγυρό σας μπορεί να κάνει τη διαφορά σε κάθε σας προσπάθεια και το αδυνάτισμα δεν αποτελεί εξαίρεση. Άλλωστε, η απώλεια βάρους είναι μια διαδικασία που απαιτεί υπομονή και επιμονή από εσάς και η βοήθεια που λαμβάνετε μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά σημαντική.

Πηγή: https://www.in.gr

Πηγή φωτογραφίας: https://secure.gravatar.com