Διατροφή & εγκυμοσύνη: 10 τροφές που καταπολεμούν την δυσκοιλιότητα (pics)

8/11/2019

Η εγκυμοσύνη είναι μία υπέροχη διαδρομή, η πρώτη στο μοναδικό ταξίδι της μητρότητας. Τους εννέα αυτούς μήνες θα βιώσετε πρωτόγνωρα συναισθήματα, θα δείτε το σώμα σας να αλλάζει και θα βιώσετε συναισθήματα και συμπτώματα που δεν είχατε στο παρελθόν.

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα σύνηθες σύμπτωμα στην εγκυμοσύνη, ειδικά τους τελευταίους μήνες και ο κατάλληλος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να την καταπολεμήσετε είναι η σωστά επιλεγμένες διατροφικές συνήθειες.

Οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας και όχι μόνο. Η κατανάλωση φυτικών ινών στην εγκυμοσύνη, έχει πολλαπλά οφέλη για τη μέλλουσα μαμά:

  • ρυθμίζει την αυξομείωση του βάρους
  • καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα
  • ρυθμίζει τα επίπεδα ζαχάρου
  • μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιακών παθήσεων
  • μειώνει τον κίνδυνο της προεκλαμψίας

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και ενδείκνυνται για το διατροφολόγιο της μέλλουσας μαμάς;

Δείτε τις στην gallery που ακολουθεί:

Φασόλια
Φασόλια
Μακαρόνια ολικής άλεσης
Μακαρόνια ολικής άλεσης
 Ψητή πατάτα
Ψητή πατάτα
Πράσινη σαλάτα
Πράσινη σαλάτα
Μπανάνες
Μπανάνες
Πορτοκάλια
Πορτοκάλια
Μπρόκολο
Μπρόκολο
Αποξηραμένα δαμάσκηνα
Αποξηραμένα δαμάσκηνα
Βρώμη με μήλο
Βρώμη με μήλο
Αμύγδαλα
Αμύγδαλα