Τροφές για να ανακτήσετε την ενέργειά σας (εικόνες)

24/9/2019

Αν ξυπνάτε κουρασμένοι, δυσκολεύεστε να ανταποκριθείτε στις επαγγελματικές σας υποχρεώσεις ή το πρώτο πράγμα που κάνετε όταν επιστρέφετε από τη δουλειά, είναι να βουλιάξετε στον καναπέ, μάλλον έχετε… στερέψει από ενέργεια.

Πριν αρχίσετε να πίνετε τον ένα καφέ μετά τον άλλο, αναζητήστε υγιεινές τροφές που θα σας βοηθήσουν με αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας με φυσικό τρόπο.

Νερό με λεμόνι: Η προσθήκη χυμού λεμονιού στο νερό, το «μεταμορφώνει» σε ενεργειακό ποτό με ηλεκτρολύτες απαραίτητους για τα κύτταρα που παράγουν ενέργεια. Η καλή ενυδάτωση αποτελεί γενικά σημαντική προϋπόθεση για την καλή διάθεση. Μελέτη του 2018 διαπίστωσε ότι ακόμη και η ήπια αφυδάτωση, επιβραδύνει τις κινητικές δεξιότητες κατά τη διάρκεια της άσκησης.
Φρέσκα φρούτα: Τα φυσικά σάκχαρα αποτελούν μία από τις καλύτερες πηγές ενέργειας, ενώ σε συνδυασμό με την υψηλή περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες, διατηρούν σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
Μαύρη σοκολάτα: Περιέχει θεοβρωμίνη, μια διεγερτική ουσία παρόμοια με την καφεΐνη, που ενισχύει την ενέργεια και ανεβάζει τη διάθεση.
Ξηροί καρποί: Τα κάσιους, τα αμύγδαλα και τα φουντούκια, είναι πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο στη μετατροπή των σακχάρων σε ενέργεια. Περιέχουν επίσης φυτικές ίνες που σταθεροποιούν το σάκχαρο αίματος και πρωτεΐνες και λιπαρά που προκαλούν κορεσμό.
Δημητριακά ολικής άλεσης: Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και προλαμβάνουν την απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα.
Σπαράγγια: Είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που στηρίζουν φυσικά τα επίπεδα ενέργειας μέσω της μετατροπής των υδατανθράκων σε ενέργεια (γλυκόζη), αλλά και φυτικές ίνες.
Ξυνολάχανο: Λόγω της ζύμωσης που έχει υποστεί, είναι πλούσιο σε προβιοτικά, τα οποία ωφελούν το πεπτικό, το οποίο χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια για τη διάσπαση των τροφών.
Καστανό ρύζι: Είναι πλούσιο σε μαγγάνιο, το οποίο βοηθά το σώμα σας να παράγει ενέργεια από πρωτεΐνες και υδατάνθρακες.
Σπανάκι: Είναι πλούσιο σε σίδηρο, ο οποίος είναι απαραίτητος για τη σταθεροποίηση των επιπέδων ενέργειας. Όταν σας λείπει σίδηρος, τα ερυθρά αιμοσφαίρια δεν παράγουν την ουσία που χρειάζεται ο οργανισμός για τη μεταφορά οξυγόνου στους μυς, τα όργανα και τους άλλους ιστούς.

Πηγή: thehealthy.com