5 τρόποι για να αυξήσετε την πρόσληψη νερού (εικόνες)

14/8/2019

Η επαρκής πρόσληψη νερού συμβάλλει μεταξύ άλλων στη διατήρηση της σφριγηλότητας του δέρματος, ενισχύει τη λειτουργία των νεφρών και προστατεύει τους ευαίσθητους ιστούς.

Αν και τα οφέλη που προκύπτουν από την συχνή κατανάλωση νερού είναι γνωστά, οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητας, καθιστούν δύσκολη την ενυδάτωση.

Η ποσότητα νερού όμως, που πρέπει να καταναλώνει κάθε άνθρωπος, εξαρτάται από ορισμένους παράγοντες, όπως είναι το επίπεδο δραστηριότητάς του, η κατάσταση της υγείας του και η εποχή.

Δείτε στη gallery που ακολουθεί 5 τρόπους για να αυξήσετε την πρόσληψη νερού και να μείνετε ενυδατωμένοι χειμώνα – καλοκαίρι.

Προσθέστε φρούτα στο νερό, φράουλα-ακτινίδιο, αγγούρι-ασβέστη και λεμόνι και κάντε το περισσότερο εύγευστο.

Φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας ένα μικρό μπουκάλι νερό, συνήθεια που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την κατανάλωση.

Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, όπως είναι το μαρούλι, το σέλερι, το κολοκύθι, το λάχανο, το καρπούζι και το πεπόνι, τα οποία είναι υψηλής περιεκτικότητας σε νερό, σας βοηθούν να μείνετε ενυδατωμένοι.

Φτιάξτε ένα πλάνο ενυδάτωσης που να ορίζει την ποσότητα του νερού που θα καταναλώνετε ημερησίως. Για παράδειγμα από το πρωί μέχρι το μεσημέρι, βάλτε στόχο να πιείτε δύο μικρά μπουκαλάκια νερό, μέχρι το απόγευμα ακόμα δύο και μέχρι να κοιμηθείτε τρία. Με τον τρόπο αυτό θα έχετε καταναλώσει μέσα στην ημέρα 3,5 λίτρα νερό, χωρίς να το καταλάβετε.

Όταν νιώθετε διψασμένοι, επιλέξτε νερό αντί για αναψυκτικά ή άλλα ροφήματα που περιέχουν ζάχαρη, τα οποία όχι μόνο δεν θα σας ξεδιψάσουν, αλλά θα αυξήσουν και την πρόσληψη θερμίδων.

Πηγή: Medical Daily




Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *