7 εύκολες ασκήσεις για ένα όμορφο κι ελκυστικό στήθος

25/3/2019

Ξέρουμε πως το Σάββατο δεν έχει δημιουργηθεί για γυμναστική, όμως αν δεν έχεις ελεύθερο χρόνο μέσα στην εβδομάδα, τότε μάλλον αυτή η επιλογή μοιάζει μονόδρομος. Και όχι αυτή τη φορά δεν θα τρέξεις, ούτε θα κάνεις σανίδα, αυτή τη φορά θα γυμνάσεις μια περιοχή στο σώμα σου που την έχεις παραμελήσει αρκετά τελευταία, και δεν είναι άλλη από το στήθος.

Ξέρεις γιατί το στήθος σου (μας) κρεμάει; Συμβαίνει ανάλογα με την ηλικία. Το δέρμα μας μεγαλώνει και γίνεται λιγότερο ελαστικό και το βάρος των μαστών σου πέφτει προς τα κάτω. Επίσης οι μύες που στηρίζουν το στήθος γίνονται πιο αδύναμοι όσο μεγαλώνεις, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να κρατήσουν το στήθος σε ένα ύψος.

Το ίδιο προκαλεί και ο θηλασμός, αφού κάνει τους θωρακικούς ιστούς πιο χαλαρούς (χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν πρέπει να θηλάζεις).

Πώς μπορείς λοιπόν να διατηρήσεις το στήθος σου όμορφο και γυμνασμένο; Μα φυσικά γυμνάζοντας και τη συγκεκριμένη περιοχή, ακολουθώντας τις 7 ασκήσεις που θα δεις παρακάτω.




Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *