Τέλος στα χαλαρά μπράτσα! Στο σπίτι πανεύκολα, με δύο μαγικές ασκήσεις!

9/6/2017

Αυτό το εκνευριστικό σημείο στο σώμα κάθε γυναίκας, που όλες μας θα θέλαμε απλά να μην υπήρχε, είναι τα μπράτσα.
Πιο συγκεκριμένα, η πίσω τους πλευρά! Τι γιατί; Μα φυσικά, επειδή, ακόμα και αν είμαστε αδύνατες, εκείνο ειδικά το σημείο είναι από τη φύση του ή από την κακή μας τύχη, προβληματικό και απίστευτα συνεπές στο νόμο της βαρύτητας. Όμως, ευτυχώς υπάρχουν δύο εύκολες και… μαγικές ασκήσεις, που μπορούμε να τις κάνουμε σπίτι μόνες και θα γίνουν ο καλύτερος σύμμαχός μας!
Άσκηση για τους τρικέφαλους – απλή
Όλοι έχουμε στο σπίτι ένα χαμηλό τραπέζι ή μια σταθερή γερή καρέκλα.

Κάντε την άσκηση της φωτογραφίας, την ώρα εκείνη της ημέρας που θα νιώθετε πιο δυνατές και ο χρόνος σας το επιτρέπει. Κάντε το τόσες φορές, όσες να μην νιώσετε πόνο στους ώμους ή σε άλλα σημεία του χεριού.

Με τη βοήθεια μίας μπάλας
Αυτή η άσκηση εκτός του ότι είναι εύκολη, θα σας κάνει να νιώσετε ότι παίζετε! Τεντώστε τα χέρια προς τα πίσω και προσπαθήστε να πετάξετε τη μπάλα(πίσω από την πλάτη σας) μερικά εκατοστά στον αέρα και να την ξαναπιάσετε. Και εδώ, κάντε την άσκηση, έως ότου νιώσετε τράβηγμα στου μύες των χεριών σας.



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *