Οι 6 βασικοί τρόποι ενυδάτωσης το καλοκαίρι

2

4/6/2015

Το καλοκαίρι μπήκε, ο υδράργυρος σιγά-σιγά αρχίζει να χτυπάει κόκκινο, οπότε η ενυδάτωση του οργανισμού είναι ιδιαιτέρως σημαντική.

Διαβάστε παρακάτω τους 6 τρόπους που μπορείτε να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας και να αποφύγετε τις επιπτώσεις της έκθεσης στον ήλιο.

1. Σχεδιασμός

Ο καλύτερος τρόπος για να είστε σίγουροι πως έχετε αρκετό νερό μαζί σας, είναι πάντα να έχετε μαζί σας.

2. Ποικιλία

Τα smoothies είναι επίσης ενυδατικά, αν θεωρείτε πως το νερό είναι βαρετό. Υπάρχουν πολλοί φυσικοί χυμοί για να έχετε ποικιλία. Απλά φροντίστε να αποφεύγετε καφεΐνη, αλκοόλ και ζάχαρη.

3. Μην πίνετε μόνο νερό, βάλτε το και στο φαγητό σας

Ένα πολύ συνηθισμένο παράδειγμα είναι το καρπούζι, το οποίο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, αλλά και σε απαραίτητους ηλεκτρολύτες.

4. Να θυμάστε πάντα τους ηλεκτρολύτες

Διάφορα αθλητικά ποτά παρέχουν μια εύκολη λύση σε αυτό το πρόβλημα. Όταν το κορμί ιδρώνει, δεν χάνει μόνο υγρά αλλά και ηλεκτρολύτες.

5. Ποιος δεν λατρεύει τις γρανίτες;

Όλοι λατρεύουν τις γρανίτες και έχουν λόγο! Είναι δροσιστικές, γλυκές και περιορίζουν τη δίψα! Παιδιά και ενήλικες μπορούν να επωφεληθούν.

6. Υπενθυμίστε στον εαυτό σας να πίνετε νερό

Βάλτε υπενθυμίσεις στο κινητό ή το ημερολόγιο σας αν είστε στο γραφείο κι όχι σε κάποια παραλία για να θυμάστε να πίνετε νερό!