Ποιος θα είναι ο νικητής στον διαγωνισμό »to biz or not to biz» στο Δήμο Νεάπολης- Συκεών

20/11/2014

Ο νικητής του Διαγωνισμού Επιχειρηματικής Ιδέας «To biz or not biz?» θα αναδειχθεί στη διάρκεια διήμερου bootcamp, που θα διεξαχθεί στις 24 και 25 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο και την έδρα της «Θεσσαλονίκη-Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014».

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για το δεύτερο μέρος του διαγωνισμού, η έναρξη του οποίου έγινε τον περασμένο Οκτώβριο (2.10) από το Κέντρο Εργάνη, με την υποστήριξη του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης και του Innovation Farm, στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης. Έξι ομάδες νεαρών ανθρώπων παρουσίασαν τις καινοτόμες επιχειρηματικές τους ιδέες, ενώ τέσσερις από αυτές κέρδισαν το εισιτήριο για την επικείμενη δεύτερη φάση, που προβλέπει πλέον την ολοκληρωμένη παρουσίαση της ιδέας τους στο boot camp.

Οι τέσσερις έξυπνες ιδέες
Οι επιχειρηματικές ιδέες των τεσσάρων ομάδων που διακρίθηκαν αφορούν συγκεκριμένα:
Μια «έξυπνη» τσάντα εφοδιασμένη εσωτερικά με μικροτσίπ, που αποτρέπει την κλοπή της!
Υπηρεσίες εναλλακτικού, θαλάσσιου περιηγητικού τουρισμού με τη χρήση μικρών και εύκολα συναρμολογούμενων σκαφών, που κινούνται με αιολική ενέργεια!

Μια διαδικτυακή πλατφόρμα crowd funding, μέσω της οποίας οποιοσδήποτε πολίτης μπορεί να χρηματοδοτήσει κοινωφελή έργα και δράσεις!
Ένα αυτοϊσορροπούμενο δίτροχο, ηλεκτροκίνητο όχημα εφοδιασμένο με software που δίνει λύσεις ευέλικτης μετακίνησης μέσα στην πόλη, ενώ το καλείς στο σημείο όπου βρίσκεσαι κι έρχεται μόνο του!

Bootcamp ευκαιριών…
Το δεύτερο μέρος του διαγωνισμού θα έχει τα χαρακτηριστικά ενός bootcamp, δηλαδή ενός εντατικού εργαστηρίου επιχειρηματικότητας, προσαρμοσμένου στις ανάγκες των πολύ μικρών επιχειρήσεων. Το εργαστήριο στοχεύει στην ταχεία ανίχνευση της βιωσιμότητας της επιχειρηματικής ιδέας, προκειμένου να προωθηθεί στην αγορά και να εξασφαλίσει μια θέση ως μικρή επιχείρηση.

Βασικός σκοπός θα είναι η επισκόπηση όλων των κύριων σημείων του κάθε εγχειρήματος και η ανάταξη του επιχειρηματικού μοντέλου όπου απαιτείται. Τα κύρια σημεία στα οποία θα εστιάσουν οι τέσσερις ομάδες με τη βοήθεια των συμβούλων-φροντιστών (coaches) θα είναι: η ιδέα-σχέδιο (concept), το προϊόν, το μάρκετινγκ, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, αλλά και οι αδυναμίες των επιχειρηματικών ιδεών.

Η νικήτρια ομάδα θα βραβευτεί με το συμβολικό χρηματικό ποσό των 500€. Επίσης, θα έχει τη δυνατότητα δωρεάν συμβουλευτικής από πλήρη ομάδα υποστήριξης και κατάρτισης του επιχειρησιακού σχεδίου για την υποβολή φακέλου υποψηφιότητας σε χρηματοδοτικά προγράμματα. Επιπλέον, τα μέλη της ομάδας θα συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικό ταξίδι στην Ευρώπη, στο πλαίσιο ανταλλαγών νέων επιχειρηματιών και υποψήφιων επιχειρηματιών.
Το bootcamp θα φιλοξενηθεί τη Δευτέρα 24 και την Τρίτη 25 Νοεμβρίου, στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης-έδρα της «Θεσσαλονίκη-Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014».

 




Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *