Πιο αδύνατη μέχρι ΑΥΡΙΟ με 5 εύκολα tips!

202

21/10/2014

Δες 5 εύκολα tips για να δείχνεις πιο αδύνατη σε μόλις 24 ώρες χωρίς να χρειαστεί να φας ότι πρασινάδα υπαρχει ή να καταναλώσεις αφθονες ποσότητες αέρα!

Πώς θα εξαφανίσεις το φούσκωμα: Έρευνες έχουν δείξει πως σχεδόν το 50% του γυναικείου πληθυσμού έρχεται αντιμέτωπο με το συγκεκριμένο πρόβλημα και μάλιστα τουλάχιστον 1 φορά μέσα στην εβδομάδα. Τα καλά νέα είναι πως μπορείς να το εξαφανίσεις μέσα σε 24 ώρες, κάνοντας μερικές αλλαγές-κλειδιά στη διατροφή σου.

α –Πιές πολύ (πολύ) νερό: Πιες πάνω από 2 λίτρα νερού (με λιγότερα κινδυνεύεις με κατακράτηση υγρών). Θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου να απομακρύνει κάθε ίχνος κατακράτησης από όλο το σώμα και ιδιαίτερα τη περιοχή της κοιλιάς.

β -Φάε πρωινό γεμάτο φυτικές ίνες: Ένα μπολ με βρώμη και κομματάκια αχλάδι είναι μια υπέροχη λύση. Για να επωφεληθείς από τις ευεργετικές ιδιότητες του όμως πρέπει οπωσδήποτε να το συνδυάσεις με το tip no.1.

γ – Μείνει μακριά από το αλάτι. Τελεία και παύλα. Είναι ο μεγαλύτερος υπαίτιος κατακράτησης υγρών και στην παρούσα φάση προσπαθείς να χάσεις από όπου μπορείς πόντους.

2: Οι αδυνατιστικοί κορσέδες και εσώρουχα που «μαζεύουν» το σώμα (shapewear) είναι ένας incognito σύμμαχός σου για την «επίμαχη» βραδιά, αφού θα κάνει το σώμα σου να φαίνεται πιο σφιχτό, πιο σφριγηλό και πιο αδύνατο. Προσοχή όμως! Αν βρεις ένα βήμα πριν το… κρεβάτι..φρόντισε να έχεις απαλλαγεί από αυτά πρώτα.. διακριτικά.

3: Αν φορέσεις φόρεμα, τόλμησε να χρησιμοποιήσεις μια ιριδίζουσα ή ελαφρώς μπρονζέ κρέμα (όχι πολύ, γιατί θα φανεί «αφύσικο», Οκτώβρη μήνα). Εκτός του ότι θα κάνει τα πόδια σου να φαίνονται πιο μακριά, θα καλύψει διακριτικά και την όποια κυτταρίτιδα.

4: Πρόσεχε τη στάση του σώματός σου. Μπορεί να σου φανεί υπερβολή, όμως η σωστή στάση σώματος, κρύβει πόντους! Σε έρευνα του Πανεπιστημίου του Louisville, οι συμμετέχοντες θεώρησαν πως μεταξύ 2 γυναικών (μια που στεκόταν όρθια και μια που καμπούριάζε) αυτή που στεκόταν με την πλάτη ίσια ήταν πιο λεπτή σε σχέση με την άλλη (το εντυπωσιακό είναι πως στην πραγματικότητα συνέβαινε το ακριβώς αντίθετο!). Γι΄ αυτό κράτα την πλάτη τεντωμένη και τους κοιλιακούς σου ελαφρά σφιχτούς και χάσε πόντους.

5: Ντύσου σοφά, όλη σου η προσπάθεια μπορεί να πάει στράφι αν επιλέξεις να φορέσεις το λάθος ρούχο.