Τέλειο στήθος από το σπίτι

105

2\8\14

Ένα όμορφο χαμόγελο, ένα sexy βλέμμα και φυσικά ένα πλούσιο, στητό στήθος είναι από τα σημαντικότερα ατού μιας γυναίκας.

Επειδή όμως, οι περισσότερες δίνουμε έμφαση στα πόδια και τους γλουτούς και ξεχνάμε αυτή το σημείο, δες πως μπορείς μόνη από το σπίτι και χωρίς καθόλου εξοπλισμό, να γυμνάσεις τη συγκεκριμένη μυική ομάδα και να δείχνεις πιο σεξι από ποτέ στο bikini.

– Ξάπλωσε με το κεφάλι προς τα κάτω (μπρούμυτα) σε ένα στρώμα γυμναστικής.

– Ανέβασε τα πόδια σου τεντωμένα σε μία χαμηλή καρέκλα.

– Κάνε κάμψεις (όπως και στα push-ups), έχοντας τεντωμένο τον κορμό και καλά σφιγμένη την κοιλιά.

Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων, 3-4 φορές την εβδομάδα.