Ψωμάκια και ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ; Πες αντίο με 3 πανεύκολες ασκήσεις!

75

26\7\14

Κυτταρίτιδα, ψωμάκια, τοπικό πάχος. Κι όμως μπορείτε να τα εξαφανίσετε με σωστή διατροφή και αρκετή γυμναστική.

Πείτε αντίο σε τηγανιτά, γλυκά και έτοιμο φαγητό, εντάξτε στη διατροφή σας άπαχη πρωτείνη, ψάρια και λαχανικά και θα δείτε πως ο δείκτης της ζυγαριάς σας θα πέσει.

Πάμε να δούμε τώρα τις 3 top ασκήσεις για να νικήσετε το τοπικό πάχος και την κυτταρίτιδα:

1. Ανεβείτε σε ένα στεπ. Σηκώστε το δεξί σας πόδι στο πλάι και όσο πιο ψηλά μπορείτε, προσέχοντας μην κάνετε υπερέκταση στη μέση. Μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα σφίγγοντας καλά πόδια και οπίσθια. Κατεβείτε και αλλάξτε πόδι. Κάνετε 3 σετ των 20, για κάθε πόδι.

2. Ξαπλώνετε στο πλάι, στηρίζοντας το κεφάλι σας με το δεξί σας χέρι. Η άλλη σας παλάμη θα πρέπει να ακουμπά καλά στο πάτωμα, στο ύψος του στήθους. Σηκώνετε τεντωμένο το αριστερό σας πόδι ψηλά και αφήνετε το δεξί σας κάτω στο χαλάκι σε ορθή γωνία. Ανεβοκατεβάζετε το αριστερό σας πόδι για 20 φορές, ανά σετ. Αφού ολοκληρώσετε τα 3 σετ, αλλάζετε πόδι και επαναλαμβάνετε.

3. Ξαπλώνετε ανάσκελα με τα πόδια να ακουμπούν καλά στο πάτωμα. Ανοίξτε τα πόδια σας στο πλάτος των γοφών, έχοντας τα γόνατά σας λυγισμένα. Σιγά-σιγά σηκώστε τη σπονδυλική στήλη σας από το πάτωμα, σφίγγοντας κατά τη διάρκεια της άσκησης τους γλουτούς σας με όλη σας τη δύναμη. Μείνετε για δέκα δευτερόλεπτα και επανέλθετε στην αρχική σας στάση. Εκτελέστε 2 σετ των 15 επαναλήψεων.