Οι 10 χρυσοί ΚΑΝΟΝΕΣ για να αποκτήσεις κοιλιά-πέτρα!

56

2\6\14

Για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά και κοιλιακούς που όλοι θα ζηλεύουν χρειάζεται απλά να ακολουθείς σωστή διατροφή και να κάνεις τις  ιδανικές ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να έχεις άμεσα αποτελέσματα!

-Στόχευσε σε όχι λιγότερες από 1200 θερμίδες τη μέρα για να διατηρήσεις τα ορμονικά σου επίπεδα σταθερά και συνδύασε την τροφή με αερόβια άσκηση αλλά και βάρη.

-Σωστή στάση του σώματος. Με το να στέκεσαι σωστά όχι μόνο φαίνεσαι στιγμιαία πιο αδύνατη αλλά και βοηθάς το σώμα σου να κατανέμει το βάρος του σωστά και ομοιόμορφα.

-Μάχη με το λίπος: Το όπλο είναι η διαλειμματική προπόνηση, δηλαδή η εναλλαγή ήπιας και μεγάλης έντασης καρδιαγγειακής άσκησης για περιορισμένα χρονικά διαστήματα.

-Δούλεψε τους κοιλιακούς σου από διαφορετικές γωνίες, έτσι ώστε να τους γυμνάσεις σε όλα τα επίπεδα, άνω-κάτω-και πλάγιους (βλ. παχάκια μέσης)

-Το νερό σε βοηθάει να ξεφουσκώνεις και να αποφεύγεις την κατακράτηση υγρών. Ένα ποτήρι νερό το πρωί αλκαλοποιεί το σώμα σου, δηλαδή το ενεργοποιεί και το αποτοξινώνει.

-Απόφυγε τα λαχανικά όπως λάχανο και μπρόκολο που προκαλούν φούσκωμα και προτίμησε λαχανικά που περιέχουν πολύ νερό όπως οι ντομάτες.

-Μια πολύ καλή επιλογή για πρωινό είναι η βρώμη γιατί εκτός από υγιεινή είναι χορταστική. Συνδύασέ την ιδανικά με φρούτα ή λίγη σοκολάτα.

-Είναι γνωστό οτι το άγχος αυξάνει την ορμόνη κορτιζόλη, που είναι υπεύθυνη για τη συσσώρευση λίπους στο σώμα σου. Φρόντισε να είσαι ήρεμη και συγκεντρωμένη στο στόχο σου.

-Κάνοντας τους κοιλιακούς σου κρατώντας έστω ένα μικρό βάρος αυξάνεις την ένταση της άσκησης άρα και τις καύσεις σου.

-Διάλεξε ασκήσεις που ενεργοποιούν όσο περισσότερους μύες γίνεται. Με αυτόν τον τρόπο το λίπος εξαφανίζεται γρήγορα και από παντού.