Γιατί η Νατάσα Θεοδωρίδου γίνεται πωλήτρια καλλυντικών;

47

29/5/2014

Πριν λίγες μέρες μάθαμε πως η Νατάσα Θεοδωρίδου συνεργάζεται με την Kiehl’s στη Θεσσαλονίκη, δημιουργώντας συλλεκτικές συσκευασίες, τα έσοδα των οποίων προορίζονται για καλό σκοπό!

Το ραντεβού με τις beauty addicts φιξαρίστηκε, οπότε σημειώστε στην ατζέντα σας: στις 29 Μαίου, στις 6 το απόγευμα, η Νατάσα Θεοδωρίδου θα βρίσκεται στο corner της Kiehl’s στο Hondos Center Apollonia Politia, για να υποδυθεί τον ρόλο του πωλητή προϊόντων ώστε να πετύχει ακόμα μεγαλύτερες πωλήσεις!

Εύχομαι να συμβάλλουμε όλοι σε αυτό το κάλεσμα που μόνο κάλο θα κάνει στα παιδιά. Θα παρότρυνα όμως όλους μας, την αξία της προσφοράς να την κουβαλάμε μέσα μας κάθε λεπτό και όχι μόνο κατά περίσταση», δήλωσε η Νατάσα Θεοδωρίδου για αυτή τη συνεργασία.

Ξεκινώντας από τη Δευτέρα 26 Μάιου, η Kiehl’s θα διαθέσει αποκλειστικά στο νέο corner στο Hondos Center Apollonia Politia μια ειδική έκδοση της Ultra Facial Cream 125ml με το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις, να διατίθεται στον Ορφανοτροφείο Θηλέων «Η Μέλισσα».

 Οι ειδικές εκδόσεις αυτών των εμβληματικών προϊόντων Kiehl’s περιλαμβάνουν ένα σημαντικό μήνυμα από τη Νατάσα Θεοδωρίδου που μας καλεί να ανοίξουμε την αγκαλιά μας και να υποστηρίξουμε όσα περισσότερα παιδιά μπορούμε, μήνυμα που αντανακλά τη προσπάθειά της να εμψυχώσει το κοινό ώστε να συγκεντρωθούν όσα περισσότερα χρήματα γίνεται για παιδιά και τις οικογένειές τους που το έχουν ανάγκη.