Τα κατοικίδια «εισέβαλαν» στα Παιδικά Χωριά SOS

50

14/1/2014

Μια μοναδική εμπειρία ζωής προσέφερε στα παιδιά των Παιδικών Χωριών SOS το πρόγραμμα «Pets for Kids» της Mars Hellas.

«Το πρόγραμμα “Pets for Kids” προσέφερε μια σειρά από πολύτιμες εμπειρίες και όμορφα συναισθήματα που θα συνοδεύουν τα παιδιά σε όλη τους τη ζωή», δήλωσαν χαρακτηριστικά διοικητικά στελέχη των Παιδικών Χωριών SOS. 

Στο πλαίσιο του προγράμματος, και μέσω της δράσης «Μικροί Εκπαιδευτές», τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να αναλάβουν τη φροντίδα και εκπαίδευση της Λίζας, του σκύλου που υιοθέτησαν από καταφύγιο αδέσποτων της Αττικής, και ξεπερνώντας φοβίες και άγχη, να αναπτύξουν το αίσθημα της ομαδικότητας και να μάθουν στην πράξη τι σημαίνει υπεύθυνη ιδιοκτησία ενός κατοικιδίου. 

Η διεξαγωγή του προγράμματος «Pets for Kids» της Mars Hellas, ξεκίνησε τον προηγούμενο Σεπτέμβριο υπό τις οδηγίες τριμελούς ομάδας εκπαιδευτών και ψυχολόγου, περιλαμβάνοντας διήμερη επίσκεψη στο Παιδικό Χωριό SOS Πλαγιαρίου στη Θεσσαλονίκη και τακτικές επισκέψεις στο Παιδικό Χωριό SOS Βάρης, με ποικίλες εκπαιδευτικές δράσεις που απευθύνονταν τόσο στο σύνολο των παιδιών, όσο και σε μικρότερες ομάδες.

Το πρόγραμμα «Pets for Kids» ολοκληρώθηκε λίγο πριν τα Χριστούγεννα με ένα όμορφο πάρτι στο οποίο απονεμήθηκαν τα διπλώματα του «Μικρού Εκπαιδευτή» στα παιδιά, καθώς και αναμνηστικά δώρα. 

Οι εργαζόμενοι της Mars Hellas συμμετείχαν εθελοντικά στο πρόγραμμα, διαμορφώνοντας κατάλληλα το χώρο υποδοχής και μόνιμης φιλοξενίας της Λίζας στο Χωριό της Βάρης, ενώ το καταναλωτικό κοινό είχε τη δυνατότητα ενεργής συμμετοχής μέσω της αγοράς προϊόντων Pedigree και Whiskas. 

H Mars Hellas, στο πλαίσιο της πολιτικής της για την κοινωνική υπευθυνότητα, σχεδίασε και εφάρμοσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τα Παιδικά Χωριά SOS, το πρόγραμμα «Pets for Kids», αποσκοπώντας στην εξοικείωση των παιδιών με τα κατοικίδια. Το πρόγραμμα στηρίχθηκε σε επιστημονικές έρευνες που αποδεικνύουν ότι η συναναστροφή των παιδιών με τα ζώα συντροφιάς είναι ευεργετική για τη σωματική και ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη.