Έχεις δυσκοιλιότητα; Δες τι πρέπει να τρως!

42

11/12/2013

Το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας είναι πολύ συχνό, παρόλο που από μόνη της δεν είναι μια ασθένεια, μπορεί να προκαλέσει άλλες ασθένειες, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν διάφορα σοβαρότερα προβλήματα στον οργανισμό.
Το 85% του παγκόσμιου πληθυσμού πάσχει από δυσκοιλιότητα μία φορά στους τρεις μήνες.

Όμως με απλές αλλαγές στη διατροφή σου μπορείς να βρες λύση και να μην υποφέρεις ποτέ ξανά!

Βάλε στη διατροφή σου σε καθημερινή βάση τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και κυρίως μη διαλυτές φυτικές ίνες, όπως είναι τα προϊόντα ολικής άλεσης και φρούτα που πρέπει να τα καταναλώνει με τη φλούδα. Δύο πολύ καλές επιλογές φρούτων είναι το ακτινίδιο και η φράουλα.

Το πρωί φάε μέλι, καθώς περιέχει ινουλίνη  που σύμφωνα με έρευνες είναι ένα πρεβιοτικό που βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Ο καφές με μέτρο από την άλλη μέχρι δύο φλυτζάνια την ημέρα μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της κινητικότητας του εντέρου.

Ακόμα δύο φορές τη εβδομάδα μάθε να τρως όσπρια, κυρίως φασόλια και ρεβίθια, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Εννοείται ότι η σαλάτα θα πρέπει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στα γεύματα σου και κυρίως το σπανάκι και ταβραστά χόρτα.

Αγάπησε τα δαμάσκηνα καθώς περιέχουν μια ουσία που βοηθά στην αύξηση της περισταλτικότητας του εντέρου.

-Για σνακ προτίμησε ανάλατους ξηρούς καρπούς, 10 ανάλατα αμύγδαλα ή φουντούκια είναι ότι πρέπει.

-Μη ξεχάσεις να πίνεις νερό, το νερό πρέπει να καταναλώνεται ταυτόχρονα με την πρόσληψη φυτικών ινών.