5 tips για να θωρακίσετε τον οργανισμό σας απέναντι στις ιώσεις

96

31/10/2013

Αυτοί είναι μερικοί από τους καλύτερους τρόπους για να προστατέψετε την υγεία σας σε αυτή την αρκετά επικίνδυνη περίοδο των ιώσεων, αλλά και γενικότερα.

Πιείτε λεμονάδα: Αν θέλετε να ξεδιψάσετε ελαφριά και πάνω απ’όλα υγιεινά, δεν έχετε παρά να φτιάξετε τη δική σας λεμονάδα. Στύψτε ένα λεμόνι και διαλύστε το σε ένα ποτήρι νερό και στη συνέχεια προσθέστε λίγο μέλι, το οποίο είναι αντιοξειδωτικό. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να περιορίσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε, να μειώσετε σημαντικά τα συντηρητικά που προσλαμβάνετε, ενώ σύμφωνα με έρευνα το αρωματικό λεμόνι θα σας φτιάξει τη διάθεση.

Μαγνήσιο το θαυματουργό: Σύμφωνα με νέες μελέτες το μαγνήσιο αποτελεί ασπίδα για την υγεία μας. Μάλιστα, ανακαλύφθηκε ότι μπορεί να περιορίσει τον κίνδυνο του εγκεφαλικού κατά 8%. Βάλτε λοιπόν στο καθημερινό σας διαιτολόγιο αβοκάντο, φασόλια και πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Περιορίστε το κόκκινο κρέας: Όσο περίεργο και αν σας ακούγεται, αντικαθιστώντας μία μερίδα κόκκινου κρέατος με κόκκινα φασόλια μειώνετε κατά 19% τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Φάτε μούρα: Εντάξτε τα μούρα στη διατροφή σας και τα λιπώδη κύτταρα του σώματός σας θα μειωθούν έως και 73%. Αυτό συμβαίνει γιατί τα μούρα προφυλάσσουν από καρδιοπάθειες και διαβήτη τύπου 2 καθώς περιέχουν υψηλά επίπεδα πολυφαινολών, χημικών ενώσεων με αντιοξειδωτική δράση που παρέχουν πολλά οφέλη στην υγεία.

Νερό και φούρνος μικροκυμάτων: Με βάση μία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, ενας νεροχύτης και ένας φούρνος μικροκυμάτων αρκούν για να μας γλιτώσουν από τη τροφικές δηλητηριάσεις. Επιστήμονες, πήραν μία πιπεριά με σαλμονέλα και αφού τη βύθισαν για λίγο σε νερό την έβαλαν στο φούρνο μικροκυμάτων. 25 δεύτερα μετά, η πιπεριά ήταν έτοιμη για κατανάλωση!