Γλυκές επιλογές χωρίς πολλές θερμίδες

3

15\4\13

δανικές λύσεις για να μη «σπάσουμε» τη δίαιτα

Συνήθως είναι δύσκολο να αντισταθούμε σε ένα ωραίο γλυκό ή παγωτό. Οι λύσεις όμως για να έχουμε πάντα γλυκιές γεύσεις στη διατροφή μας, είναι πολλές.

Σε περίπτωση, λοιπόν, που επιθυμούμε την κατανάλωση κάποιου γλυκού μπορούμε αντί αυτού να:

– Να προσθέσουμε ½ -1 κ.γ. μέλι ή γλυκό του κουταλιού ή να τρίψουμε 1 μικρό κομμάτι μαύρη σοκολάτα στο γιαούρτι μας.

– Να φτιάξουμε ένα σπιτικό ζελέ φρούτων.

– Να κάνουμε smoothie με 1 φλιτζάνι του τσαγιού φρέσκα τεμαχισμένα φρούτα ανακατεμένα στο μπλέντερ με λίγο γάλα, πάγο και μέλι (1κ.γ.)

– Να φάμε μια χούφτα ανάλατα αμύγδαλα ή αμύγδαλα και καρύδια και σταφίδες.

– Να δοκιμάσουμε 1-2 αποξηραμένα δαμάσκηνα ή βερίκοκα ή 2 κουταλιές σούπας σταφίδες, τα οποία μπορούμε να «βουτήξουμε» σε σκόνη κακάο.

– Να φάμε 1 κομμάτι κομπόστα ανανά ή βερίκοκο στραγγισμένο από το σιρόπι.

– Να ψήσουμε ½ μήλο στο φούρνο με ½ κ.γ. ζάχαρη καστανή και λίγο κονιάκ.

Πηγή:www. myworld.gr